Galaxy Tab 5 سامسونگ با نمایشگر 10 اینچی! به همین زودی ها!

Galaxy Tab 5 سامسونگ با نمایشگر 10 اینچی! به همین زودی ها!
  • 1393/10/7
  • زهرا معبودی
  • 1

طبق خبری از یکی از نشریات هلندی، شرکت سامسونگ در حال طرح ریزی و توسعه تبلت جدیدی به نام Galaxy Tab 5 است که قصد دارد یک نمایشگر 10 اینچی را برای آن در نظر بگیرد. با انتشار این خبر، به ناگاه خبرهایی از سونی و اپل هم به گوش رسید که انگار حقیقتا دوست ندارند از رقبای خود عقب بمانند.

 

samsung_logo_genericdevice4-580-75

اپل در این زمینه اعلام کرده است که قصد دارد در سه ماهه دوم سال 2015 یک تبلت 12 اینچی به نام ipad pro را طراحی کند و در معرض فروش کاربران قرار دهد. از سمتی سونی هم ادعا کرده که تبلت فوق العاده و جدیدش هم برای سال 2015 در راه است. بنا به گفته های مقامات سونی، این تبلت 12 اینچی است و بزرگترین فبلت ممکن در دنیا است که توانسته جمع کننده خواص تبلت ها و گوشی ها با هم باشد. اینکه خبر های مربوط به اپل و سونی حقیت داشته باشد یا نه مشخص نیست اما خبرهای مرتبط با سامسونگ از وب سایت معروف Zauba پخش شده است که به احتمال نزدیک به صد در صد کاملا درست است. این وب سایت در واقع پایگاه خبرگذاری واردات و صادرات در هندوستان است.

samsung-galaxy-tab-android-tablet-hands-on-ifa-berlin-2010-5

در 22 دسامبر 2014 بود که سامسونگ تبلت SM-T555 را برای محققان و توسعه دهندگان روانه این کشور کرد. این تبلت هرگز به صورت خرده فروشی برای کاربران در دسترس قرار نگرفته است. قیمت تبلت تحقیقاتی سامسونگ 354 دلار می باشد. سری بعد از این تبلت، شاهد رواج تبلت 7 اینچی SM-T116  در هند بودیم که برای تست روانه این کشور شد. تعداد 30 دستگاه از این تبلت برای فروش قرار گرفت که هر کدام از آن ها به قیمت 101 دلار به فروش رفت.

به هر حال تبلت جدید ساموسنگ در حال ساخت و ساز است  و قرار است با سیستم عامل  Android 5.0 قدرت نمایی کند. از جمله ویژگی های این تبلت می توان به چیپست پردازنده  Snapdragon 410، با پردازنده ای 64 بیتی، اشاره کرد.

samsung`-model-with-galaxy-round-635

از سویی وب سایت GeekBench در موردتبلت  SM-T1116 اعلام کرده که این تبلت هم با ویژگی هایی نظیر، یک گیگابایت حافظه رم، پردازنده 4 هسته ای با قدرت و سرعت 1200 گیگاهرتز ( پردازش داده ای ) و با چیپست پردازنده ی Speadtrum SC8830 که از پردازنده ای 4 هسته ای پشتیبانی می کند به فروش خواهد رسید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *