عرضه گوشی Samsung Galaxy Note 4 با پردازنده Snapdragon 810 از سال آینده

عرضه گوشی Samsung Galaxy Note 4 با پردازنده Snapdragon 810 از سال آینده
  • 1393/10/8
  • نادر عظیمی
  • 1

گوشی هوشمند Samsung’s Galaxy Note 4 در سه ماه قبل منتشر شد و هنوز به عنوان یک گوشی هوشمند سطح بالا با ویژگی هایی همچون : پردازنده Snapdragon 805 / Exynos 5433 ، سه گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۲K محسوب می شود. همچنین برای نخستین بار این گوشی ازصفحه نمایشی از جنس Gorilla 4 استفاده می کند. Samsung’s Galaxy Note 4 توانایی پشتیبانی از پردازنده ۶۴ بیتی را داراست اما تاکنون در آن قرار داده نشده است. در این بین سامسونگ قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۵ گوشی Samsung’s Galaxy Note 4 را به پردازنده Snapdragon 810 ارتقا دهد.

براساس گزارشات قبلی ، سامسونگ در حال تست این پردازنده برروی Galaxy Note 4 است. پردازنده Snapdragon 810 قابلیت پشتیبانی از اتصال Cat6 LTE را داراست. پردازنده اصلی Snapdragon 810 از اتصال LTA Cat6/7 پشتیبانی می کند. اما براساس اعلام اخیر پردازنده Qualcomm Snapdragon 810 در حال حاضر از سه شبکه اتصال Cat 9 پشتیبانی کرده و سرعت انتقال داده اش ۴۵۰ مگابیت برثانیه است.

باید توجه داشته باشید نسخه ارتقا یافته Galaxy Note 4 با پردازنده Snapdragon 810 از ژانویه وارد بازار کره جنوبی می شود و سامسونگ صحبتی درباره انتشار این نسخه در سایر بازارهای جهانی نکرده است. همچنین این شرکت کره ای درباره قیمت گوشی نیز چیزی اعلام نکرده و باید منتظر اخبار تکمیلی دراین رابطه در آینده بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *