تلفن هوشمند LG G Flex 2 در CES 2015 حضور دارد

تلفن هوشمند LG G Flex 2 در CES 2015 حضور دارد
  • 1393/10/11
  • نادر عظیمی
  • 0

تلفن هوشمند LG G Flex 2 همانند دو گوشی Galaxy Note Edge و Xiaomi Arch که دارای صفحه نمایشی لبه ای خمیده هستند به دلیل شکل منحنی اش بسیار محبوب است. این تلفن هوشمند تاکنون رسما اعلام نشد اما خبرها حاکی از این هستند که ال جی در نمایشگاه CES 2015 به رونمایی از این تلفن همراه خواهد پرداخت. این موضوع توسط یک منبع غیرمنتظره به بیرون درز کرد.

شرکت Qualcomm سازنده پردازنده های Snapdragon که اکثر تلفن های هوشمند از آن بهره می برند به تازگی در صفحه توییترش درباره پردازنده جدید Snapdragon 800 اشاره کرده که احتمال می رود این پردازنده در تلفن همراه LG G Flex 2 به کار گرفته شود. شرکت Qualcomm همچنین همراه با پیامش تصویری از پردازنده Snapdragon درون یک گوشی که به نظر میرسد ال جی باشد منتشر کرده و اعلام نمود این پردازنده در CES 2015 معرفی خواهد شد.

برخی با مشاهده تصویر حدس زدند که گوشی LG G4 باشد اما بعید است ال جی بخواهد در گوشی شاخص خود که از پردازنده جدید Snapdragon 810 برخوردار خواهد بود از این پردازنده ضعیف تر استفاده نماید. همچنین از آنجایی که صحبتی درباره سایر گوشی ها نمی شود و بحث بیشتر درباره LG G4 و LG G Flex 2 احتمال بیشتر گوشی LG G Flex 2 می باشد.

اطلاعاتی درباره LG G Flex 2 درکار نیست و نمی توان به شایعات اکتفا کرد اما احتمال می رود صفحه نمایش این تلفن همراه HD یا FHD است. در هرصورت باید منتظر نمایشگاه CES 2015 برای جویا شدن از مشخصات کامل LG G Flex 2 بود. شما می توانید تصویر انتشار یافته در صفحه رسمی توییتر را در ادامه مشاهده کنید:

lg-g-flex-2-teased-by-qualcomm-600x330

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *