مودهای iCEnhancer از بازی GTA V پشتیبانی خواهند کرد

مودهای iCEnhancer از بازی GTA V پشتیبانی خواهند کرد
  • 1393/10/12
  • نادر عظیمی
  • 0

خبر خوب برای جامعه PC بازان به تازگی گروه سازنده مودهای iCEnhancer اعلام کردند که از بازی GTA V  نیز پشتیبانی می کنند. این خبر تاییدی بر خبرهای شایعه وار در این رابطه می باشد. کسانی که با مودهای iCEnhancer آشنایی ندارند باید بگویم مودهای آنها گرافیکی فراتر از یک بازی ویدئویی بوده و بسیار به واقعیت نزدیک است.

طی پستی در فیسبوک iCEnhancer پیامی منتشر شد که گفته شد:

“بله من و گروه ما می خواهیم بازی GTA V را تغییر دهیم. دلیل ساده ای که برایش داریم این است که GTA V بازی بزرگی است.”

وی ادامه داد:

ما ابتدا باید عملکرد راکستار در ارائه بازی از نظر گرافیکی بررروی PC را مشاهده کنیم. بنابراین ممکن است بازی از نظر سایه و برخی دیگر نیاز به ویرایش های زیادی جهت مطابق میل شدن همه داشته باشد. انتظار می رود ما در بازی شاهد محیط تاریک غیراشباع، اتومبیل های براق از پیش تعیین شده، اتومبیل های مات از پیش تعیین شده و غیره باشیم. این که چه کارهایی برای GTA V انجام می دهیم طبق سلیقه ای همه است. بازی GTA V در حال حاضر کامل است و ما می توانیم بزودی از دید خود آن را زیبا تر کنیم. با استفاده از مود جادویی بهترین لذت را از بازی خواهیم برد.

عنوان GTA V در ۱۷ سپتامبر سال گذشته برای PS3,XBOX 360 منتشر شد و فروش نجومی به همراه داشت. همچنین در ۱۸ نوامبر امثال برای PS4,XBOX ONE عرضه شد. شرکت راکستار نسخه PC را تایید کرد و تاریخ انتشارش را ۲۷ ژانویه اعلام نمود اما خبرهایی به گوش می رسد که نشان می دهد قرار است این نسخه دچار تاخیر شود. حال باید منتظر بود تا مشخص شود آیا بازی در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ برای پلتفرم محبوب PC عرضه می شود یا باید شاهد آن در تاریخی دیگری باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *