Kingdom Come Deliverance با کیفیت ۹۰۰p/30fps اجرا می شود

Kingdom Come Deliverance با کیفیت ۹۰۰p/30fps اجرا می شود
  • 1393/10/12
  • نادر عظیمی
  • 0

اگر چه تفاوت کیفیت گرافیکی بازیها بین دو کنسول PS4 و XBOX ONE در حال کاهش است اما برخی عناوین هستند که برروی هر دو کنسول با موانعی رو به رو هستند. یکی از این عناوین بازی نقش آفرینی Kingdom Come Deliverance استودیو Warhorse Studios می باشد. زیرا استودیو Warhorse Studios به تازگی اعلام کرد عنوان Kingdom Come Deliverance در اوایل انتشارش با کیفیت ۹۰۰p/30fps برروی کنسول های نسل هشتم اجرا می شود.

یکی از اعضای این استودیو Jiří Rýdl در مصاحبه ای با سایت GamingBolt بیان کرد:

” ما در ابتدا نیاز داریم طبق اهداف کوچکی عمل کنیم. ما می خواهیم کیفیت بازی ۹۰۰p/30fps باشد و پس از مدتی آن را به ۱۰۸۰p/60fps یا بیشتر برسانیم.”

اگر به یاد داشته باشید ما قبلا اعلام کردیم بازی در ۳ هفته اول توسعه اش برروی XBOX ONE فریم ریت ۱۷fps داشته است. بنابراین با توجه به اینکه Kingdom Come Deliverance در اواخر سال آینده عرضه می شود فرصت بسیاری برای Warhorse Studios وجود دارد تا به خوبی آن را بهینه نماید. علاوه بر این Jiří Rýdl افزود:

“توسعه بازی برای XBOX ONE نسبت به XBOX 360 آسان تر است و اگر از موتورگرافیکی کرای انجین استفاده کنید آسان تر نیز خواهد شد. از آنجا که وقتی بازی موتورگرافیکی را برای توسعه به کار میگیرم صدها موانع در رو به رو قرار میگیرند بنابراین ما باید برروی توسعه تمرکز کرده و موانع را فراموش کنیم.”

عنوان Kingdom Come Deliverance قرار است نیمه چهارم سال ۲۰۱۵ برای PC,PS4,XBOX ONE عرضه شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *