گوشی هوشمند Pixi 3 آلکاتل معرفی شد

گوشی هوشمند Pixi 3 آلکاتل معرفی شد
  • 1393/10/13
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت فرانسوی آلکاتل به تازگی گوشی هوشمند Pixi 3 را معرفی کرد. این گوشی نسخه جدید دو مدل Pixi 1 و ۲ بوده که طی سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ منتشر شدند. گفته شده این تلفن همراه دارای سه سیستم عامل Android, Windows Phone و فایرفاکس OS است که جهش بزرگی در بازار گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از چند سیستم عامل خواهد بود.

گوشی های Pixi 1 و ۲ تنها قابلیت پشتیبانی از اندروید را داشتند اما Pixi 3 از سه سیستم عامل فوق پشتیبانی می کند. همچنین آلکاتل قصد دارد این گوشی را در چهار مدل ۳٫۵/۴/۴٫۵/۵ اینچی منتشر کند. متاسفانه مدل ۳٫۵ اینچی از نسل سوم شبکه مخابراتی پشتیبانی می کند و مدل ۴/۴٫۵/۵ اینچی از شبکه ۴G LTE که شبکه های مخابراتی قدرتمندی است پشتیبانی می نماید.

مشخص نیست این تلفن همراه آیا از سه سیستم عامل همزمان پشتیبانی می کند یا در هنگام خرید به انتخاب مشتری می توان از بین سه سیستم عامل یکی را انتخاب کرد. اگر سه سیستم عامل همزمان در گوشی قرار داده شده باشد واقعا فوق العاده است و همانطور که گفته شد جهش بزرگی در بین تلفن های هوشمند محسوب می شود. آلکاتل اطلاعات سخت افزاری از Pixi 3 ارائه نداد و همانند اخبار پیشین باید تا CES 2015 که اکثر شرکت ها به رونمایی از محصولات خود می پردازند منتظر ماند تا اطلاعات تکمیلی درباره این تلفن همراه را بدست آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *