مایکروسافت برای افزایش امنیت XBOX ONE در حال استخدام است

مایکروسافت برای افزایش امنیت XBOX ONE در حال استخدام است
  • 1393/10/13
  • نادر عظیمی
  • 0

طی سال های گذشته غول های صنعت محصولات دیجیتالی قربانی حملات هکرها شدند. یکی از آنها شرکت سونی بود که بر اثر حملات هکرها اطلاعات کارکنان، اسکریپت فیلم هایش و دیگر اطلاعات مهم را از دست داده است. در حال حاضر به نظر می رسد هکرها در مقابل مایکروسافت باید به فکر هک کردن شرکت دیگری باشند زیرا طبق اخبار منتشر شده مایکروسافت به استخدام کارمندانی جهت افزایش امنیت XBOX ONE می پردازد.

همانطور که گفته شد مایکروسافت برای افزایش امنیت XBOX ONE به دنبال استخدام کارمندانی است. این شرکت در حال حاضر به دنبال برخی مهندسان نرم افزار در وب سایت LinkdIn است. کارمندان جدید کارشان را جهت افزایش امنیت XBOX ONE در مقابل حملات هکرها شروع خواهند کرد. مایکروسافت در لیست فرصت شغلی اش می نویسد:

” آیا شما درباره دستگاه های مصرفی و امنیتی پرشور هستید؟از XBOX خود در بازیها و سرگرمی ها لذت می برید؟ آیا می خواهید یک دستگاه بسیار امنی بسازید تا برای هکرهای ماهر کابوسی شده و موجب لذت مشتریان شود؟ آیا تا به حال درباره محافظت از XBOX ONE در برابر هک شدن فکر کرده اید؟ اگر چنین است پس فرصت بسیار خوبی ممکن است برای شما باشد.”

مایکروسافت برای افزایش امنیت یک تیم متخصص را به کار خواهد گرفت تا کنسولش به سطح کاملا جدید و بالایی در امنیت برسد. مایکروسافت واقعا دست به عمل بسیار خوب و پسندیده ای زده است. با توجه به گرم شدن بازار هک کردن گروه های هکری چنین عملی موجب می شود گیمرهای کنسول بیشتر به سمت XBOX ONE سوق پیدا کنند و اگر سونی نیز همانند مایکروسافت دست به چنین عملی بزند قطعا هکرها هیچ گاه نخواهند توانست به ادامه هک کردن شبکه های XBL یا PSN بپردازند و به سمت هک کردن شرکت های دیگری خواهند رفت. یکی از گروهای هکری که طی دو هفته گذشته به شبکه های XBL,PSN حمله هکری کرده اند گروه Lized می باشد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *