Halo 5 multiplayer beta بروزرسانی جدیدی دریافت کرد

Halo 5 multiplayer beta بروزرسانی جدیدی دریافت کرد
  • 1393/10/13
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان Halo 5 در حال حاضر توسط استودیو  Industries343 به طور انحصاری برای XBOX ONE در دسترس است و بتای چندنفره آن از ۲۹ دسامبر آغاز و تا ۱۹ ژوئن جریان دارد. در این بین استودیو Industries343 پس از ۴ روز آغاز بتا بروزرسانی جدیدی منتشر کرد.

همانطور که گفته شد استودیو Industries343 خبر از انتشار بروزرسانی جدیدی برای عنوان Halo 5 multiplayer beta منتشر کرده که شامل دو نقشه و یک اسلحه جدید است. همچنین شامل یک مود جدیدی به نام Breakout بوده که هریک از Spartan تنها یک بار زنده خواهد بود.

علاوه بر این در مود Breakout نخستین تیم برنده شده در ۵ راند پیروز خواهد بود و می تواند به صورت Trench یا Crossfire در دو نقشه جدید بازی کند. دو نقشه جدید در لیست بازیکن قرار خواهد گرفت و نامشان Regret و Eden است. به گفته سازنده Eden بازترکیب شده نقشه Empire بوده و Regret نیز بازترکیب شده نقشه Truth می باشد. دو نقشه Empire و Truth از هفته اول بتا در دسترس بودند.

همچنین با رای بازیکنان اسلحه Hydra MLRS به نقشه Regret افزوده شده است. عنوان Halo 5 در اواخر سال جاری به طور انحصاری برای XBOX ONE از سوی مایکروسافت عرضه می شود.

شما در ادامه می توانید شاهد تصاویر جدید باشید:

halo_5_beta_update-2

halo_5_beta_update-4

halo_5_beta_update-3

halo_5_beta_update

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *