آمازون فرانسه تاریخ انتشار Mass Effect 4 را سال ۲۰۲۰ ذکر کرد

آمازون فرانسه تاریخ انتشار Mass Effect 4 را سال ۲۰۲۰ ذکر کرد
  • 1393/10/14
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان علمی تخیلی Mass Effect 4 در حال حاضر توسط استودیو Bioware برای PS4,PC,XBOX ONE روند توسعه اش را طی می کند و قرار است در تاریخ نامشخصی عرضه شود. کارگردان Mass Effect 4 در ماه های اخیر اعلام کرد بازی در مراحل ابتدای توسعه اش می باشد و تاریخ انتشار نامشخص است.

حال به تازگی آمازون فرانسه در اقدامی تاریخ انتشار Mass Effect 4 را سال ۲۰۲۰ ذکر کرده است. این تاریخ ۵ سال آینده را نشانه گرفته که بسیار مدت زمان طولانی است. همچنین امکان دارد این تاریخ احتمالی باشد زیرا همانطور که گفته شد در ماه اخیر بود کارگردان بازی اعلام کرد این عنوان مراحل ابتدایی توسعه اش را طی می کند.

اگر واقعا سال ۲۰۲۰ واقعی باشد بسیار برای طرفداران Mass Effect غیرقابل تحمل بوده و برای خود عمری می باشد. نخستین عنوان این فرنچایز علمی تخیلی و اکشن نقش آفرینی در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و آخرین نسخه آن Mass Effect 3 بوده که سال ۲۰۱۲ عرضه شد. همچنین لازم به ذکر است استودیو Bioware در ساخت فرنچایز Mass Effect همیشه از موتورگرافیکی آنریل انجین ۳ استفاده کرده و توانست عناوین بسیار خوبی را ارائه دهد که هر سه نسخه موفق شدند متای بالای ۹۰ را از آن خود کنند.

در نتیجه باید منتظر اعلام رسمی تاریخ انتشار Mass Effect 4 از سوی EA ناشر فرنچایز باشیم تا از حقیقت آگاه شویم.

شما می توانید در ادامه تصویر صفحه فروش Mass Effect 4 و تاریخ انتشارش در آمازون فرانسه را مشاهده کنید و علاوه بر آن می توانید جهت بازدید از صفحه فروش به اینجا مراجعه کنید:

5

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *