10 اپلیکیشن ضروری سال 2014 برای تبلت ها

10 اپلیکیشن ضروری سال 2014 برای تبلت ها
  • 1393/10/15
  • محمد رضایی یزدی
  • 1

آیا به تازگی تبلت خریده اید؟ خیلی ها قبل از آنکه گوشی یا تبلت اندرویدی شان را بخرند میدانند به چه اپلیکیشن هایی احتیاج دارند اما خیلی ها هم هستند که هیچ ایده ای در این مورد ندارند و حتی نمیدانند از کجا باید شروع کنند. این مقاله به درد خیلی های گروه دوم میخورد! و به بررسی مختصر 10 اپلیکیشن ضروری برای دارندگان تبلت میپردازد.

 

Amazon Kindle

یکی از دلایل خرید تبلت داشتن صفحه نمایشگر بزرگ آن است که بسیار برای کتابخوانی مناسب است. برنامه حاضر یکی از بهترین برنامه ها برای کتابخوانی است که علاوه بر امکان انتخاب از بین عناوین رایگان و ارائه قیمت های مناسب برای عناوین پولی میتواند تجربه جدیدی از کتابخوانی را برای شما به ارمغان بیاورد. خود برنامه رایگان است ولی همانطور که در فوق گفته شد برای مطالعه برخی کتاب ها باید آنها را خریداری کنید. البته برای تست کردن برنامه میتوانید از کتاب های رایگان آن استفاده کنید.

1

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Android Device Manager

کاربران اغلب از برنامه های ضدسرقت برای محافظت از گوشی استفاده میکنند و به ندرت دیده شده است که چنین برنامه هایی در تبلت ها نیز مورد استفاده قرار گیرند. اما این رویکرد، رویکرد غلطی است چون هر چند تبلت بزرگتر از گوشی است اما این بدان معنا نیست که هیچ گاه گم نمیشود یا به سرقت نمیرود. این برنامه که توسعه دهنده آن گوگل است برنامه ای کم حجم برای محافظت از تبلت و حتی گوشی شما در برابر سرقت است که میتواند موقعیت مکانی تبلت شما را پیدا کند، آن را قفل کند، اطلاعاتش را پاک کند و حتی آن را وادار به آژیر کشیدن و زنگ زدن کند. بعد از نصب این برنامه میتوانید تا حد زیادی تبلت خود را در برابر سرقت ایمن نگه دارید.

2

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Evernote

تبلت وسیله خوبی برای نگه داشتن یادداشت های روزانه شماست و به جرات میتوان گفت کمتر برنامه های همچون Evernote میتواند این کار را برای شما انجام دهد. این برنامه مناسب محیط های کاری، خانگی و حتی مدرسه است و از انواع و اقسام امکانات مربوطه برخوردار است. ضمنا برای سیستم عامل های دیگری همچون ویندوز، مکینتاش و لینوکس نیز عرضه شده است. نسخه رایگان برنامه میتواند تا حد زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشد با این وجود نسخه پولی آن قابلیت های بیشتری دارد که میتوانند قابل توجه باشند.

3

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Goolge Play Music

یکی از بهترین برنامه ها برای پخش موسیقی، این برنامه علاوه بر امکان پخش فایل های موسیقی که شما در تبلت خود دارید امکان آپلود تا 20 هزار فایل موسیقی در شبکه ابری (کلاود) را برای شما فراهم میاورد. بدین ترتیب اگر فضای کافی در تبلت خود ندارید میتوانید فایل های موسیقی تان را در محیط شبکه ذخیره کنید و بعد به راحتی به صورت آنلاین به آنها گوش دهید. در ازای خرید اشتراک در این برنامه میتوانید علاوه بر آهنگ های خود به تمام آهنگ ها و فهرست آهنگ های منتخب (پلی لیست) که توسط دیگران ساخته شده است نیز دسترسی داشته باشید.

4

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Google Hangouts

برنامه پیام رسان گوگل مناسب برای کلیه دارندگان تبلت، این برنامه امکان ارسال و دریافت پیام و برقراری تماس های صوتی و تصویری را با دیگر کاربران برنامه بدون هیچ گونه هزینه ای فراهم میاورد. اگر در گوگل حساب کاربری دارید دیگر نیازی به ساخت حساب کاربری جدید نیست و از همان حساب کاربری میتوانید برای استفاده از این برنامه نیز بهره ببرید.

5

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Myscript Calculator

تبلت ها وسایل کمک آموزشی بسیار مناسبی برای دانش آموزان در هر رده سنی هستند. البته این به شرطی است که برنامه های مناسبی همچون این اپلیکیشن در آنها نصب شده باشد. شما میتوانید مسائل ریاضی، مثلثاتی، لگاریتم و از این قبیل را با انگشت یا قلم مخصوص روی صفحه نمایشگر بنویسید و بعد به برنامه اجازه دهید تا آنها را برای شما حل کند. هر چند شاید این برنامه نتواند به طور کامل پاسخگوی نیاز دانش آموزان سطوح بالاتر نباشد اما برای بسیاری از دانش آموزان ابزار به درد بخوری خواهد بود.

6

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Netflix

یکی از مهمترین دلایل استفاده از تبلت داشتن صفحه نمایشگر بزرگی است که تماشای فیلم در آن لذت بخش تر خواهد بود. در این میان برنامه های زیادی برای پخش فایل های ویدیویی عرضه شده اند که Netflix را میتوان یکی از بهترین آنها دانست. شما با پرداخت ماهیانه 10 دلار میتوانید به حجم وسیعی از فیلم ها دسترسی داشته باشید. همچنین برنامه امکان ساخت چندین پروفایل را برای شما فراهم میاورد. بدین ترتیب هر کدام از اعضای خانواده شما میتوانند پروفایل مخصوص به خود و تنظیمات خود را داشته باشند و فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

7

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Swiftkey Keyboard

یکی از بهترین صفحه کلیدهایی که برای سیستم های اندرویدی عرضه شده همراه با تم های مختلف و امکان تشخیص کلمات در حین تایپ و احیانا تصحیح آن، یکی از نقاط عطف برنامه داشتن دو صفحه کلید مختلف است که اختصاصا برای کاربران تبلت ها طراحی شده اند. استفاده از این صفحه کلید رایگان را به کلیه دارندگان تبلت پیشنهاد میکنیم.

8

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Zedge

یکی از معروفترین برنامه ها برای پیدا کردن تصاویر پشت زمینه یا زنگ های مختلف برای گوشی، با استفاده از این برنامه میتوانید علاوه بر موارد مذکور، به جستجو برای تصاویر پشت زمینه متحرک، زنگ خبر برای ساعت گوشی، زنگ مخصوص اعلانات و از این قبیل بپردازید. ضمنا برنامه با توجه به مناسبت های مختلف پیشنهادهایی را نیز برای کاربرانش دارد که برای آنهایی که پایبند به مناسبت ها هستند و میخواهند هر از چند گاهی با توجه به مناسبت ها حال و هوای گوشی خود را تغییر دهند نیز مناسب باشد. این برنامه رایگان است و البته آگهی های تبلیغاتی نیز در آن نشان داده میشوند.

9

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

Bonus: Android Authority App

اپلیکیشن رسمی سایت Android Authority، با استفاده از این برنامه میتوانید به آخرین اخبار اندروید و بهترین نقدها و بررسی اپلیکیشن های اندرویدی دسترسی داشته باشید. برنامه همچنین از یک کانال یوتیوب و یک مجمع (فروم) نیز برخوردار میباشد. اگر سیستم شما اندرویدی است این برنامه یکی از بهترین برنامه های موجود برای اطلاع از آخرین اخبار اندرویدی است.

10

با غریبه‌ای از آن سر دنیا تماس گرفته و بیدارش کنید!

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *