LG از G Flex 2 رونمایی کرد

LG از G Flex 2 رونمایی کرد
  • 1393/10/15
  • نادر عظیمی
  • 0

اگر اخبار روزهای گذشته را دنبال کرده باشید قطعا خبرهای شایعه وار درباره گوشی G Flex 2 را مشاهده کردید. حال در نهایت شرکت کره ای ال جی طی کنفرانسش در نمایشگاه CES 2015 از تلفن هوشمند جدید خود G Flex 2 رونمایی کرد.

به گفته ال جی G Flex 2 از طرح خاصی برخوردار بوده که موجب عاشق شدن شما نسبت به آن میشود. این تلفن از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و توانایی پردازش ۶۴ بیتی Snapdragon 810 بهره می برد. سایز صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی بوده و نسبت به نسخه اول با کاهش ۰٫۵ اینچی رو به رو بود. دقت تصویر این گوشی نیز FULL HD یا همان ۱۰۸۰*۱۹۸۰ می باشد.

ویژگی های دیگر این تلفن همراه حداکثر حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، فناوری Rapid Charge جهت شارژ سریعتر، فناوری Glance View ،مقاومت ۲۰ درصدی بیشتر صفحه نمایش با پوشش گوریلا گلس ۳ ، فلش دوگانه و لرزش گیر اپتیکال، پشتیبانی از شبکه LTE Cat6 و سیستم عامل اندروید ۵ آبنبات چوبی اشاره کرد.

ال جی تاریخ انتشار و قیمت G Flex 2 را مشخص نکرده و تنها به اعلام اینکه تلفن هوشمند G Flex 2 ابتدا در کره جنوبی و با رنگهای نقره ای پلاتینیومی و قرمز فلامینگویی عرضه می شود بسنده کرده است. شما می توانید در ادامه تصاویر این تلفن هوشمند زیبا را مشاهده کنید:

.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *