دوربین Netatmo، گزارشگر منزل شما

دوربین Netatmo، گزارشگر منزل شما
  • 1393/10/15
  • مهدي ده نبي
  • 0

شاید تا به حال، نام شرکت Netatmo به گوش شما نخورده باشد. اما در نمایشگاه CES 2015، این شرکت محصولی را معرفی کرد که به احتمال فراوان استقبال فوق العاده ای از آن به عمل خواهد آمد. این شرکت دوربینی را به دنیا معرفی کرد که با نصب آن در منزل، قابلیت شناسایی افراد حاضر در منزل و ارسال آن بر روی آیفون و یا اپل واچ شما را خواهد داشت.

در ابتدا شما باید افراد خانواده و فامیل را به این دوربین معرفی نمایید. به این ترتیب این دوربین قابلیت شناسایی این افراد در منزل شما را خواهد داشت و زمان داخل و خارج شدن و مدت زمان حضور آنها در منزل را نیز به شما گزارش خواهد داد. پس اگر فردی به عنوان مثال برای دزدی یا هر عمل دیگری وارد منزل شما بشود و قابلیت شناسایی توسط دوربین وجود نداشته باشد، به صورت اتوماتیک از آن شخص عکسی گرفته شده و در حافظه دوربین ذخیره می شود.

البته از این دوربین، نمی توان به عنوان سیستم امنیت منازل استفاده نمود. شما می توانید به دوربین اشخاصی را معرفی نمایید تا شامل عملیات کنترل و شناسایی نشوند. همچنین شما می توانید به صورت زنده شاهد حرکت افراد در منزل خود باشید.

این دوربین در کنار پشتیبانی از iOS، قابلیت ارسال گزارش به سیستم عامل های اندروید، ویندوز فون و همچنین وب اپلیکیشن را نیز دارا می باشد. اما در حال حاضر، اپل واچ تنها ساعت هوشمندی است که مورد پشتیبانی قرار می گیرد. این دوربین قابلیت ضبط فیلم با زاویه 130 درجه و به صورت Full HD می باشد. تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط دوربین روی یک حافظه microSD ذخیره می شوند.

این دوربین در نیمه دوم سال 2015 عرضه خواهد، اما در حال حاضر قیمتی توسط شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته نشده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *