تلفن هوشمند ۶۰۰۰ دلاری لامبورگینی

تلفن هوشمند ۶۰۰۰ دلاری لامبورگینی
  • 1393/10/16
  • نادر عظیمی
  • 0

ممکن است تنها ۱۹۴۷ دستگاه از تلفن هوشمند ۸۸ Tauri ساخته شده باشد اما هریک از آنها واقعا مسخره اند. این موضوع تنها راه پرداخت هزینه ۶۰۰۰ دلاری برای تلفن هوشمند اندرویدی Tonino Lamborghini است.

این تلفن هوشمند دارای پوشش چرم داشته و برخلاف گوشهای سامسونگ که از جنس پلاستیک هستند حاشیه اش جنس فولاد ضد زنگ طلااندود شده است. شما اگر شیفته و دیوانه تلفن هوشمند Tonino Lamborghini باشید و از جیب پرپولی نیز بهره مند هستید قطعا از خریدش صرف نظر نخواهید کرد.

حال در نمایشگاه CES 2015 دو دستگاه از این تلفن هوشمند در معرض دید عموم و حتی برای فروش قرار داده شده است. زمانی که شما تلفن هوشمند Tonino Lamborghini را خریداری میکنید ویژگی هایی از جمله پردازنده چهارهسته ای با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی Snapdragon 801 ، سه گیگابایت رم ،حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵ اینچ با دقت تصویر FULL HD ، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو نصیب شما می شود.

این گوشی هوشمند واقعا نفیس است و تنها نمی تواند ۰تا ۱۰۰ را کمتر از ۵ ثانیه همچون خودروی لامبورگینی طی کند. شما می توانید در ادامه تصاویری از تلفن هوشمند Tonino Lamborghini را مشاهده نمایید و قطعا برای شما لذت بخش خواهد بود:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *