ساعت هوشمند OneTouch آلکاتل در CES 2015 معرفی شد

ساعت هوشمند OneTouch آلکاتل در CES 2015 معرفی شد
  • 1393/10/16
  • مبين
  • 0

آلکاتل اولین شرکتی نیست که اقدام به ساخت و عرضه ساعت های هوشمند کرده است. پیش از این چیزهایی درباره ساعت هوشمند این شرکت شنیده بودیم که اکنون با نام OneTouch معرفی شده است.

این دستگاه با یک بودجه کم طراحی شده و با دو سیستم عامل اندروید و ioS نیز کار خواهد کرد. آلکاتل درباره این ساعت هوشمند صحبت های کرده است که به شرح زیر است:

به نظر می رسد که این محصول یک ساعت باشد اما فراتر از یک ساعت هوشمند است. ONETOUCH دقیق تر از یک ساعت کار می کند طراحی بسیار زیبایی دارد و با تمامی پرکاربردی آن بسیار ارزان است و قیمت آن مقرون به صرفه است.

همانطور که از تصاویر پیداست صفحه آن دایره بوده و اندازه صفحه نمایش آن 1.2 اینچ است. این دستگاه به عنوان یک محصول هوشمند پوشیدنی و با این شکل و ظاهر قطعا کاربران را راضی نگه خواهد شد.

alcatel-onetouch-watch-UI

 

این دستگاه می تواند اولین قدم برای آلکاتل باشد و این شرکت چیزهایی فراتر از یک ساعت هوشمند را ارئه دهد. این ساعت هوشمند قادر به شمردن ضربان قلب است و در زمان پیاده روی قدم های شما را می شمارد، علاوه بر این مقدار کالری که شما می سوزانید را محاسبه می کند و برای شما به نمایش در می آورد.

ساعت هوشمند  OneTouch دارای چیپ ست STM429 و باتری 210 میلی آمپری است. ضخامت آن 10.5 میلی متر بوده و در سمت راست آن کلید پاور وجود دارد و در پایین صفحه کلید بازگشت خازنی نیز  دیده می شود.

از دیگر ویژگی های آن می توان به ارتفاع سنج و قطب نما اشاره کرد. برای اتصال آن به گوشی هوشمند خود می توان از NFC و بلوتوث 4.0 اشاره کرد. سیستم عامل این دستگاه هنوز مشخص نیست اما  گفته شده که آلکاتل یک سیستم عامل مخصوص به شرکت خود را برای آن منتشر خواهد کرد با این حال این ساعت هوشمند به هر دو دونع گوشی های هوشمند اندرویدی و ioS متصل خواهد شد.

engadget

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *