Aspira Science به طاسی پایان می دهد

Aspira Science به طاسی پایان می دهد
  • 1393/10/16
  • نادر عظیمی
  • 0

امروزه بسیاری به بیماری طاسی گرفتار هستند که موجب شده آنها را گوشه گیر یا افسرده کند. بیماری که تاکنون راه های درمانی بسیاری برایش آمده و خیلی کارساز نبوده و این افراد تنها راه درمانشان کاشت مو است.

اما شرکت Aspira Science با اختراع خود به این بیماری پایان می دهد. اختراع این شرکت iGrow بوده که به تازگی در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شد. همچنین سازمان غذا و داروی امریکا نیز این اختراع را تایید کرده است و گفته شده زنان تا ماه آگوست و مردان تا ماه دسامبر می توانند از این دستگاه بهره ببرند.

این دستگاه با استفاده درجه پایینی از نور درمانی کار خود را انجام می دهد. این دستگاه با لیزرهایی که برروی طول موج و انرژی مشخصی تنظیم گشته کار می کند. در این اختراع از دو روش لیزری و LED استفاده می شود که البته این شیوه از مدت ها پیش برای بیماریهای پوستی انجام می گیرد.

کسانی که از طاسی رنج می برند باید در هفته چهار مرتبه و هر مرتبه ۲۵ دقیقه از این اختراع استفاده نمایند. براساس تحقیقات انجام گرفته این اختراع طی مدت چهار ماه موجب رشد ۳۷ درصدی موها در زنان و ۳۵ درصدی در مردان شده است.

خوشبختانه این اختراع عوارضی ندارد و شرکت Aspira Science این اختراع را در نمایشگاه CES 2015 به نمایش گذاشت و همگان آن را پسندیدند. Aspira Science قیمت دستگاه را ۶۹۵ دلار اعلام نمود که اگر مفید واقع شود ارزشمند بوده زیرا کاشت مو هزینه بیش از این را به دنبال دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *