Saygus از ابراسمارتفون خود در CES 2015 رونمایی کرد

Saygus از ابراسمارتفون خود در CES 2015 رونمایی کرد
  • 1393/10/17
  • نادر عظیمی
  • 1

زمانی که ما جمله اسمارتفون قدرتمند را برروی کاغذ می نویسیم بزرگ جلوه می کند. حال این جمله به لطف شرکت Saygus به واقعیت تبدیل شده است. زیرا به تازگی این شرکت نا آشنا از تلفن هوشمند V2 با ظرفیت ذخیره سازی ۳۲۰ گیگابایت در CES 2015 رونمایی کرد.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر FULL HD است و از پردازنده Snapdragon با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز بهره می برد. همچنین علاوه بر آن رم ۳ گیگابایتی داشته و از سیستم عامل اندروید ۴٫۴٫۴ کیت کت پشتیبانی می کند. گفتنی است V2 ظرفیت ذخیره سازی ۳۲۰ گیگابایتی دارد که شامل ۶۴ گیگ حافظه داخلی و دو اسلات میکرو اس دی است.

saygus-v2-ces-2015-DSC07646.0

دوربین عقب V2 بیست و یک مگاپیکسلی  با فلاش LED بوده و در جلو یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های تلفن هوشمند V2 می توان به بلندگوهای Harman Kardon ، اسکنر بیومتریک اثر انگشت، پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi ، دسترسی آسان به روت دستگاه جهت توسعه نرم افزاری وبرخی دیگر اشاره کرد.

شرکت Saygus درباره قیمت تنها به گفتن قابل رقابت با سایر تلفن های ۵ اینچ می باشد بسنده کرده و قیمت دقیق را اعلام نکرد. همچنین این شرکت بیان نمود تلفن های هوشمند V2 از بهار امسال در ایالات متحده آمریکا و سراسر جهان عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *