استودیو سازنده عناوین Daylight, Blacklight, Spec تعطیل شد

استودیو سازنده عناوین Daylight, Blacklight, Spec تعطیل شد
  • 1393/10/18
  • نادر عظیمی
  • 0

سازنده عنوان دلهره بقای Daylight یعنی Zombie Studios تعطیل شد. ساخت ادامه عنوان شوتر اول شخص Blacklight: Retribution به استودیو Builder Box تحویل داده شد، استودیویی که توسط Zombie Studios خلق شد. متاسفانه این استودیو درباره اینکه چه اتفاقی برای آینده عناویش می افتد صحبتی نکرده است.

بسته شدن Zombie Studios به نظر درست می آمد زیرا هیچ مشکل مالی وجود نداشت وبه دلیل بازنشستگی صاحبان این استودیو به تعطیل کردنش پرداختند. طی یک پستی دروب سایت Zombie Studios اعلام شد:

“صاحبان Zombie Studios در حال بازنشستگی هستند.”

این استودیو در سیاتل امریکا مستقر بوده و به مدت ۲۰ سال فعالیت کرده بود. اولین عوان Zombie Studios بازی Zork: Nemesis نام داشت و همچنین برروی فرنچایز Spec Ops و SAW شرکت کونامی فعالیت نمود.

اخیرا نیز برروی بازی Daylight که عنوان بسیار ترسناکی محسوب می شد کار کرده است. در ادامه می توانید بخشی از نامه خداحافظی عوامل Zombie Studios را مشاهده کنید:

” بیش از ۲۰ سال از آغاز کار می گذرد. همان سالی که فیلم Forrest Gump منتشر ، پلی استیشن سونی عرضه و Justin Bieber متولد شده است. همچنین این سال ۴ سال قبل از تاسیس Goole و انتشار بازی Half-life می باشد. پس از آن ما به انتشار عناوینمان که به بیش از ۳۰ عنوان می رسد پرداختیم. ما برروی هر کنسولی کار کرده ایم و همچنین با هر ناشری همکاری کردیم، حتی یک بار با ارتش ایالات متحده نیز به همکاری پرداختیم. در حال حاضر زمان جدایی ما بوده و ما در حال تعطیل شدن هستیم.

صاحبان Zombie Studios در حال بازنشستگی بوده و ما از شما طرفداران بابت سالها حمایت تشکر می کنیم. این عالی بود که با تمامی تکنولوژی ها چه سخت افزاری و چه نرم افزاری طی سالیان دراز کار کردیم و همگام با رشد صنعت بازیهای ویدئویی بودیم. ما همچنین از کارمندان حال و گذشته خود نیز تشکر می کنیم. آنها با شور و شوق و فدارکاری به توسعه بازی پرداختند.

در نهایت ما به استودیو Builder Box تبریک گفته و آرزوی موفقیت برایشان داریم. این استودیو جدید با Zombie Studios همکاری کرده از جمله اینکه تمام حقوق Blacklight: Retribution را نیز بدست آورده است. این استودیو جدید از کارکنان گذشته Zombie Studios تشکیل شده و Blacklight را درقلبشان قرار دادند و ما هیچ شکی نداریم که به انجام چنین کاری ادامه می دهند.

با تشکر از شما

Zombie Studios

۱۹۹۴-۲۰۱۵

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *