خدمات پردازش ابری سیسکو در نمایشگاه CES 2015

خدمات پردازش ابری سیسکو در نمایشگاه CES 2015
  • 1393/10/18
  • سجاد جمالی
  • 0

تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و خدمات الکترونیک در نمایشگاه CES2015 جمع شده اند تا اخرین تولیدات خود را به نمایش بگذارند و در این بین سیسکو نسل جدیدی از محصولات سازمانی خود را ارائه نموده است.

سیسکو که نشان داده علاقه زیادی به زیر ساخت های اصلی شبکهای بی سیم دارد نسل جدید خدمات را در این زمینه به جهانیان معرفی کرده است.

“جان چمبرز”(John Chambers) در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت گفت:«هر کاربر، هر خانه، هر اتومبیل، هر مرکز ورزشی، هر مرکز بهداشتی و هر سازمان می‌بایست به اینترنت متصل شود و ما این کار را از طریق نسل جدید خدمات خود مبتنی بر فضای پردازش ابری میسر می‌کنیم.»

سیسکو در این نمایشگاه با همکاری بزرگ ترین تولید کننده کابل های مخابراتی در کشور المان به نام Kabel Deutschland  از زیر مجموعه های کمپانی ودافون سرویس ویدیویی سازمانی خود مبتنی بر فضای پردازش ابری را عرضه کرد.

بر اساس همکاری‌های مشترک سیسکو و Kabel، از این پس تمام دستگاه‌های ساخته شده در شرکت سیسکو می‌توانند خدمات ویدیویی مجازی و کنفرانس‌های تصویری را در اختیار بگیرند.

سیسکو همچنین همکاری‌های جدیدی با شرکت Charter Communications آغاز نموده  است تا با کمک آن خدمات پردازش ابری خود را بهتر کند.

بر اساس این قرارداد سیسکو موظف شده است فناوری‌های ویدیویی Charter را روی پلتفورم جدید خود ارائه دهد.
با این همکاری بسیاری از مجموعه‌های امنیتی سیسکو مبتنی بر فضای پردازش ابری از جمله سیستم مدیریت حقوق دیجیتالی(DRM) بر اساس خدمات Charter عرضه می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *