هوشمندی بیشتر قفل ها با محصول جدید شرکت August

هوشمندی بیشتر قفل ها با محصول جدید شرکت August
  • 1393/10/18
  • مهدي ده نبي
  • 0

Smart Lock، محصول جدید شرکت August است که طبق گزارشات، بسیار هوشمندتر از سایر موارد مشابه عمل می کند. مسئولان این شرکت اعلام کرده اند که به زودی دستگاهی به نام Connect را معرفی خواهند نمود که به Smart Lock اجازه اتصال به اینترنت را خواهد داد. در حال حاضر، Smart Lock از تکنولوژی بلوتوث استفاده می کند که باعث می شود کاربر را محدود به فضای خاصی نماید. اما به وسیله اینترنت، صاحبان قادر خواهند بود تا از فواصل بسیار دور دستگاه خود را قفل یا باز نمایند.

NewFamily-01.0

امکان دارد این تکنولوژی از نظر شما غیر قابل استفاده باشد. اما August معتقد است که به وسیله آن می توانید امکان ورود مهمان ها و یا سرویس کارهای منزل را در صورت نزدیک نبودن شما به خانه، فراهم نمایید. همچنین این تکنولوژی در صورتی که فاصله زیادی نسبت به منزل دارید و شک دارید که در را قفل کرده اید یا خیر، به کمک شما خواهد آمد.

یکی از مهم ترین امکانات Smart Lock، قابلیت ارتباط با دیگر دستگاه ها نیز هست. طبق اعلام مسئولان August، در آینده ای نزدیک شاهد همکاری شرکت های دیگر با این کمپانی و ارائه سرویس های متفاوت برای تأمین امنیت منزل خواهیم بود.

Straight-on.0

Connect، مکعبی کوچک و سفید رنگ است که در صورت قرارگیری در محدوده بلوتوث دستگاه Smart Lock، قابلیت اتصال به اینترنت را برای این دستگاه هوشمند فراهم می کند. August از فردا اقدام به پیش فروش دستگاه هوشمند خود با نام Connect با قیمت 49.99 دلار می کند و در ماه فوریه، محصولات سفارش داده شده به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *