Hellblade برای PC منتشر خواهد شد

Hellblade برای PC منتشر خواهد شد
  • 1393/10/18
  • نادر عظیمی
  • 0

استودیو Ninja Theory طی صحبتی با سایت PCGAMER قصد دارد عنوان هک اند اسلش Hellblade را علاوه بر PS4 برای PC نیز منتشر کند و نمی خواهد بازی در انحصار کنسول نسل هشتمی PS4 شرکت سونی قرار داشته باشد.

طبق مصاحبه Tameem Antoniades مدیر استودیو Ninja Theory با مجله PCGAMER نسخه PC همچنین از مود نیز پشتیبانی می کند. وی در صحبتش گفته است:

” من فکر می کنم PC به ما آن سطح از آزادی را می دهد که ما در حال حاضر نداریم. ما در این پروژه به همه چیز توجه می کنیم تا بهترین راه را برای انجام کارها در مقایسه با نسخه PS4 کشف کنیم. کنسول ها پیرو PC هستند و من فکر می کنم آنها سالها از چیزهایی مثل استیم عقب هستند.”

آقای Antoniades همچنین گفته است Hellblade احتمالا از رزولوشن ۴k در نسخه PC پشتیبانی می کند و از مود نیز پشتیبانی خواهد کرد. استودیو همچنین می خواهد بازیکن این عنوان را تست کند و بنابراین بتا بخشی از برنامه Ninja Theory برای نسخه PC است.

وی افزود:

“اگر ما بخواهیم نسخه بتا را در حال حاضر به کار گیریم  این کار در کنسول نسبت به PC دشوار تر است. برخی نکات پیش ما برای زیبایی چیزی اهمیت زیادی دارد. چیزیهایی همچون تست توانایی استفاده، تست کردن مردم، دریافت بازخورد، استفاده از بازخورد مردم در بهبود بازی و …”

ایشان در پایان افزودند:

” هر ناشری به دلیل پنهان کاریهایی در کنسول ها و کسب و کار مبتنی بر ناشر به ما اجازه  نمی دهد.”

عنوان Hellblade در گیمزکام ۲۰۱۴ برای PS4 معرفی شد و قرار است سال ۲۰۱۵ عرضه شود. همچنین جهت مشاهده مصاحبه کامل آقای Tameem Antoniades با مجله PCGAMER مجله ماه ژانویه PCGAMER را مطالعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *