سامسونگ Galaxy Grand Max را رونمایی کرد.

سامسونگ Galaxy Grand Max را رونمایی کرد.
  • 1393/10/19
  • شهرام بابایی
  • 0

برنامه سامسونگ در نمایشگاه CES 2015 بیشتر در زمینه های خارج از تلفن همراه بود و این شرکت به معرفی سایر محصولات مانند تلویزیون SUHD خود پرداخت. با این حال این شرکت تلفن همراه Galaxy Grand Max را به صورت رسمی در کشور کره جنوبی معرفی کرد.

قسمت جلوی این تلفن همراه کاملا مشابه با سایر محصولات Galaxy سامسونگ است و از این نمی توان به سادگی تلفن همراه Galaxy Grand Max را از سایر محصولات خانواده Galaxy شناخت. بدنه پشتی آن با چرم مصنوعی پوشیده شده است و طراحی دوربین و فلش LED و بلندگوی آن نیز مشابه دیگر اعضای خانواده Galaxy سامسونگ است.

Samsung-Galaxy-Grand-Max-1-620x367

Galaxy Grand Max از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده می کند و ضخامت آن ۷.۹ میلیمتر و وزن آن ۱۶۱ گرم خواهد بود. این تلفن همراه از چیپ ست اسنپ دراگون ۴۱۰ و پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد و از شبکه های مخابراتی LTE Cat.4 پشتیبانی می کند. ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل خواهند داد. سامسونگ در این مدل از باتری ۲۵۰۰ mAh استفاده کرده است که به نظر کافی می رسد.

دوربین اصلی این تلفن همراه ۱۳ مگاپیکسل است. اما ویژگی اصلی آن که سامسونگ بر روی آن تمرکز کرده است دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با زاویه باز ۱۲۰ درجه است از این رو Galaxy Grand Max یک تلفن همراه ایده آل برای گرفتن تصاویر Selfie به شمار می رود. علاوه بر آن این تلفن همراه از فناوری تشخیص صدا در هنگام عکس برداری بهره می برد و بدین منظور دیگر نیازی به فشردن کلید عکسبرداری برای گرفتن عکس ها نیست و صرفاً با تولید صدا می توانید به ایجاد تصاویر خود بپردازید.

Galaxy Grand Max از هم اکنون و با قیمت ۲۹۰ دلار در بازارهای کره جنوبی در دسترس است اما تاریخ و قیمت عرضه آن در سایر نقاط جهان مشخص نیست.

samsung_galaxy_grand_max_banner


 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *