از کنترلر سفارشی Mortal Kombat X رونمایی شد

از کنترلر سفارشی Mortal Kombat X رونمایی شد
  • 1393/10/20
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان مبارزه ای Mortal Kombat X به لطف شرکت PDP سازنده لوازم جانبی گیمینگ و غیر گیمینگ دارای کنترلر سفارشی خواهد بود که به تازگی در نمایشگاه CES 2015 از آن رونمایی شد.

اگر شما اخبار ماه های گذشته را دنبال کرده باشید در ماه سپتامبر طی نمایشگاه گیم استاپ تصاویری از آن منتشر شد و حال همانطور که گفته شد در نمایشگاه CES 2015 دوباره از آن رونمایی گشت و با تغییراتی روبه رو شد.

چند تغییری که شامل حال این کنترلر شده می توان به داشتن d-pad به جای دکمه های آنالوگ، افزایش فاصله بین d-pad و دکمه های دیگر اشاره کرد. این کنترلر برای هر دو کنسول های پل استیشن و اکس باکس منتشر خواهد شد. کاربرین PS4 می توانند از این کنترلر برای PS3 نیز استفاده کنند و کاربرین XBOX ONE نیز همین قابلیت را دارا می باشند. انتظار می رود کنترلر مذکور قیمتی بین ۳۵ تا ۵۰ دلار داشته باشد.

عنوان مبارزه ای Mortal Kombat X توسط استودیو NetherRealm Studios برای PS4 , XBOX ONE و توسط استودیو Showtime Studios برای PC,PS3,XBOX 360 با موتورگرافیکی آنریل انجین ۳ در دست توسعه است.

این عنوان موردانتظار در ۱۴ آپریل سال جاری از سوی شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment عرضه می شود. شما می توانید در ادامه تصاویر کنترلر را تماشا کنید:

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *