در CES 2015 رونمایی شد! کنترلر بازی متفاوت برای دستگاه های اندرویدی

در CES 2015 رونمایی شد! کنترلر بازی متفاوت برای دستگاه های اندرویدی
  • 1393/10/20
  • نادر عظیمی
  • 0

دسته بازی جدید شرکت Mad Catz با اسم LYNX 9  شبهات به هیچ کدام از محصولاتی که دیده اید نمیباشد . در نگاه نخست انرا میتوان یک دسته بازی بلوتوثی در نظر گرفت که با اتصال به تلفن همراه یا تبلت اندروید و یا حتی رایانه اپشن هایی بیشتر از محصولات هم رده خود در اختیار شما قرار میدهد اما اصلا شباهتی به کنترل Xbox 360  یا هرچیزی شبیه ان را ندارد.

این کنترلر ماژولار از قسمت هایی ساخته شده که به شما اجازه می دهد آنرا در حالت های مختلف و با توجه به نیاز خود پیکربندی نموده و استفاده کنید.

اگر شما دوست دارید در تلفن همراه خود بازی کنید شاید بهترین محصول معرفی شده تا امروز LYNX 9 باشد.  این دستگاه از یک سیستم تعادلی فوق العاده مناسبی بهره مند شده است. چه هنگام استفاده از گیره بالایی برای نگه داشتن یک گوشی هوشمند و چه زمانیکه یک تبلت 7 اینچی را بوسیله گیره های کناری به آن متصل کنید.

قیمت بسته کامل این کنترلر 299 دلار تعیین شده که مطمئنا قیمتی نیست که شما به این راحتی حاضر باشید برای یک گیم کنترلر پرداخت نمایید، اما با توجه به نوآوری خاص آن و همینطور اقلام موجود در بسته مثل گیره های مخصوص گوشی و تبلت، پایه نگه دارنده، ماژول صفحه کلید، میکروفون مخصوص و مجموعه ای از کابل ها به منظور اتصال به تلویزیون، به نظر منطقی می رسد. زمان عرضه این محصول مارس 2015 تعیین شده است.

حال این سوال پیش می آید که آیا LYNX 9 به عنوان یک محصول خلاقانه و منحصر به فرد در بازار موفق ظاهر خواهد شد یا نه؟ اما برای شرکت Mad Catz این مساله هرگز مشکل تلقی نمی شود، چرا که این شرکت همواره در ساخت و ارائه محصولات خلاقانه و عجیب و قریب در زمینه صنعت گیم پیشرو پرسابقه بوده است و LYNX 9 هم قطعا ادامه دهنده همین میراث است. نظر شما چند عکس دیگر جلب میکنم

برگرفته از:www.theverge.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *