صاحبان Season Pass بازی The Crew سه اتومبیل جدید دریافت خواهند کرد

صاحبان Season Pass بازی The Crew سه اتومبیل جدید دریافت خواهند کرد
  • 1393/10/22
  • نادر عظیمی
  • 0

استودیوهای Ivory Tower و Ubisoft Reflections به تازگی تایید کردند که عنوان ریسینگ آنلاین The Crew در ۱۳ ژانویه یعنی فردا محتواهای جدید برای این بازی منتشر خواهد شد.

این محتواهای جدید شامل سه اتومبیل بوده که تنها برای صاحبان Season Pass بازی The Crew فردا به طور رایگان در دسترس قرار می گیرد و آنها می توانند به دریافتش بپردازند. یوبیسافت همچنین گفته است محتواها از هفته آینده برای تمامی خریداران در دسترس قرار می گیرد و این سه اتومبیل را کسانی غیر از صاحبان Season Pass می توانند به طور جداگانه یا با همراه یک بسته الحاقی با پرداخت هزینه ای دریافت کنند.

این اتومبیل ها به شرح زیر هستند:

Abarth 500 : این اتومبیل در سال ۱۹۴۹ منتشر شد یک اتومبیل شهری برای مردم بود. ۶۵ سال از عمر آن می گذرد و مردم هنوز با سفارشی سازی اش از آن استفاده می کنند.

۲۰۱۳ SRT Viper GTS :  اتومبیل وایپر یک اتومبیل قدرتمند با موتور V-10 و ۶۴۰ اسب بخار قدرت سرعتی سرسام آور به راننده اش می دهد که هیجان انگیز است.

Aston Martin V12 Zagato :  این اتومبیل نیز با موتور V-12 یک وحشی خیابانی است. در اصل این خودروی استون مارتین نمونه جدید DB4GT Zagato بوده و در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است.

در اوایل ماه جاری Ivory Tower و Ubisoft Reflections پچ جدیدی را برای نسخه های PS4,PC,XBOX ONE,XBOX 360 منتشر کردند که مشکلات بخش چندنفره و تک نفره را رفع می کرد.

The Crewدر ۲ دسامبر برای پلتفرم های فوق منتشر شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *