حلقه هوشمند فوجیتسو امکان نوشتن با انگشت در هوا را به شما می دهد!

حلقه هوشمند فوجیتسو امکان نوشتن با انگشت در هوا را به شما می دهد!
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 1

اخیرا در حوزه فناوری، صفحه نمایش های هوشمندی پا به عرصه نهاده اند که قادر به تشخیص حرکات خاص و پیام های صوتی از شخصی که روبروی آنها قرار گرفته هستند. هدف از ساخت این محصول عدم بکارگیری دست برای برخی کارها بود. اما این فناوری نتوانسته آنطور که باید کاربردی باشد.

فناوری یاد شده قادر به تشخیص پیام ها در خانه های شلوغ نیست. اگر فوجیتسو هم بخواهد این راه را ادامه دهد مطمئنا وضعیتش به همین منوال خواهد بود. حلقه هوشمندی که این شرکت ساخته فقط برای اعمال حرکتی نیست بلکه با استفاده از آن قادر خواهید بود تا با انگشتی که این حلقه در آن قرار گرفته در روی هوا بنویسید! این تکنولوژی به این صورت عمل می کند که با حرکات انگشت شما، سنسورهای موجود در حلفه هوشمند این حرکات را به کاراکترهای قابل استفاده در می آورد و می توانید از متن نوشته شده خود در نهایت استفاده کنید.

فرض کنید می خواهید پاسخ یک ایمیل را خیلی سریع بدهید و دسترسی به صفحه کلید هم ندارند. پس چاره چیست؟ در اینجا محصول شرکت فوجیتسو می تواند به خوبی برای شما کارآمد واقع گردد. به دلیل وجود NFC در این حلقه هوشمند کافیست برای مشاهده دستورالعمل نحوه استفاده از آن، یک دستگاه مجهز به NFC را لمس کنید!

البته نمونه ای که شرکت یاد شده به نمایش گذاشته هنوز یک محصول اولیه است و تمام قابلیت های آن ممکن است به صورت کامل و صحیح کار نکنند. اما می توانیم امیدوار باشیم به زودی شاهد مدل نهایی آن با کارایی بالا باشیم. شرکت فوجیتسو در حال تست و بررسی این محصول در دنیای واقعی و کاربردهای روزمره است. ممکن است فکر کنید که این محصول بدرد استفاده تان نخورد، اما برای کسانی مانند مکانیک ها و سایر افرادی که بنا به ضرورت شغلی نمی توانند از لپ تاپ یا تلفن هوشمند در محل کار خود استفاده نمایند یک گزینه بسیار خوب است.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *