با تلفن هوشمند Lumia 435 از مایکروسافت، تنها با ۸۰ دلار مجموعه آفیس در جیب شماست

با تلفن هوشمند Lumia 435 از مایکروسافت، تنها با ۸۰ دلار مجموعه آفیس در جیب شماست
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

پس خریده شدن شرکت نوکیا توسط مایکروسافت، سرنوشت سیستم عامل ویندوز فون مشخص تر شد و همانگونه که دیروز در گویا آی تی برایتان نوشتیم، اکنون بیش از ۵۶۰ هزار اپلیکیشن رسمی در فروشگاه این سیستم عامل وجود دارد. بر خلاف شرکت هایی نظیر سامسونگ و اچ تی سی که قصد دارند به سرعت محصولات خود را همیشه در سراسر جهان عرضه کنند، مایکروسافت می خواهد با یک دستگاه ارزان قیمت، کارایی واقعی را به کاربران ارائه دهد زیرا اکثر تلفن های هوشمند ارزان قیمت اندرویدی به دلیل ضعف های ساختاری اندروید، غالبا به صورت روان کار نمی کنند. امروز برگ جدید برای موبایل تازه معرفی شده مایکروسافت با نام Lumia 435 رقم خورد. قیمت این دستگاه بدون در نظر گرفتن مالیات ۸۰ دلار اعلام شده است.

برنامه تولید تلفن هوشمند ۸۰ دلاری سال گذشته توسط نوکیا طی پروژه Nokia Asha رو به اجرا بود. این قیمت یک برگ برنده بسیار مهم برای مایکروسافت خواهد بود. اما با پرداخت چنین مبلغی دقیقا چه به دست می آورید؟ همانند تلفن هوشمند Lumia 530، دستگاه مورد بحث جدید هم از صفحه نمایشی ۴ اینچی با کیفیت WVGA بهره می برد و نیز مغز متفکر آن پردازنده اسنپدراگون ۱/۲ گیگاهرتزی است. حافظه رم پردازشی Lumia 435 یک گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی آن هم ۸ گیگابایت بوده که این مورد دو برابر فضای ذخیره سازی Lumia 530 است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

تفاوت دیگر بین دو دستگاه مورد اشاره در بخش کلیدها خازنی آنهاست. در Lumia 530 کلید های خازنی وجود ندارند و بجای آن از دکمه های لمسی استفاده شده. اما یکی دیگر از مواردی که با خرید این دستگاه بدست می آورید مجموعه کامل آفیس است که به صورت پیشفرض بر روی دستگاه نصب شده است. می توان این موضوع را دریافت که مایکروسافت فقط قصد فروش تلفن هوشمند را ندارد، بلکه می خواهد واقعا از خدمات آن هم استفاده نمایید.

lumia532

بعلاوه Lumia 435 اولین دستگاه سری ۴۰۰ مایکروسافت بحساب می آید. این شرکت برای محصولات سری ۵۰۰ خود یک بروزرسانی عرضه کرده. تلفن هوشمند Lumia 532 دقیقا همانند Lumia 535 است با این تفاوت که صفحه نمایشی ۵ اینچی دارد. این یعنی دستگاه یاد شده از همان پردازنده مرکزی ۱/۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون، یک گیابایت حافظه رم پردازشی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را برای مصرف کننده ارائه می کند. قیمت این محصول هم بدون مالیات ۹۳ دلار اعلام شده است. موبایل یاد شده از ماه فوریه ابتدا در اروپا و سپس در آسیا، خاورمیانه و بعد از آن در آفریقا عرضه خواهد شد، اما هنوز برنامه ای برای عرضه آن در آمریکای شمالی بیان نشده.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *