آموزش تنظیمات Chrome Remote Desktop برای دستگاه های iOS

آموزش تنظیمات Chrome Remote Desktop برای دستگاه های iOS
  • 1393/10/25
  • مهدي ده نبي
  • 0

همانطور که می دانید، Chrome Remote Desktop یکی از سرویس های گوگل برای کنترل کامپیوتر ( ویندوز و مک ) توسط تبلت یا اسمارت فون به شمار می رود. اپلیکیشن موبایل آن مدتی بود که برای اندروید وجود داشت، ولی خبری از نسخه iOS آن نبود. به تازگی گوگل دست به کار شد و اپلیکیشن iOS آن را نیز در اپ استور عرضه کرد. با گویا آی تی همراه باشید تا نحوه تنظیم و استفاده از این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم.

1

قبل از هر کاری، لازم به ذکر است که شما برای دسترسی به کامپیوتر خود از طریق دستگاه های دارای سیستم عامل iOS، نیاز است که دو نرم افزار را به صورت نصب شده در کامپیوتر خود داشته باشید:

زمانی که این دو اپلیکیشن را روی سیستم خود نصب کردید، وارد مرورگر Chrome شده و تا برای تنظیمات آماده شوید. چیزی که نیاز هست به یاد داشته باشید، PIN یا همان کد است که توسط نرم افزار به شما داده می شود.

حالا باید نرم افزار مربوط به iOS را از اپ استور دانلود نمایید.

2

زمانی که دانلود به پایان رسید، وارد نرم افزار شده و به اکانت جیمیل خود ( همان اکانتی که روی گوگل کروم هست ) Login کنید. در این مرحله باید نام سیستم خود را در لیست مشاهده نمایید. آن را لمس کنید. حالا از شما PIN که قبلا یادداشت کرده اید را می خواهد که به محض وارد کردن آن و برقراری ارتباط، شما دسترسی کامل به کامپیوتر خود داهید داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *