وقتی Twitch به بازار موسیقی وارد می شود

وقتی Twitch به بازار موسیقی وارد می شود
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

گیمرها اغلب دوست دارند تا بازی کردن سایر گیمرها را تماشا کنند. اگر این جمله صحت نداشت اکنون سرویسی مانند Twitch تا به این حد محبوب نبود و اینقدر رشد نمی کرد. به همین دلیل هم آمازون چندی پیش این سرویس را خریداری کرد. هم اکنون هم پخش ویدئوهای انجام بازی ها در حال انجام است و نیز در حال رشد.

امروز سرویس Twitch از ایجاد یک مجموعه موسیقی برای فعالان این زمینه خبر داد. همانند گذشته کسانی که موسیقی خود را به اشتراک می گذارند نگرانی در مورد قانون کپی رایت آثار نخواهند داشت.

چنین اقدامی از سوی سرویس یاد شده از چند ماه پس از مقابله با نقض کپی رایت موزیک ها توسط این سرویس آغاز گشت. این موضوع بخوبی نشان می دهد که موزیک های بایگانی شده و ویدئوهایی که دارای چنین موارد تحت کپی رایت باشند، به صورت بی صدا در خواهند آمد.

در واقه این امکان که کاربران بتوانند از موسیقی های سایر سرویس ها در ویدئوهایشان استفاده کنند قبلا وجود داشت ولی با راه اندازی این بخش جدید، Twitch امکان استفاده از مرکز موسیقی خود را که به رایگان هم ارائه می گردد، برای کاربرانش فراهم کرده.

بخش موسیقی سرویس مورد بحث هم اکنون بیش از ۵۰۰ موزیک را در خود دارد. همچنین یک دسته بندی موضوعی آزمایشی نیز توسط این شرکت که تحت مالیک آمازون است ایجاد شده. این قسمت به افرادی که اهل موسیقی هستند اجازه می دهد کارهای خود را ایجاد و ارائه نمایند. Twitch اعلام کرده که به زودی کاربران می توانند شاهد حضور هنرمندان معروف در این بخش باشند.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *