نسخه تحت وب فروشگاه گوگل پلی بازطراحی شد

نسخه تحت وب فروشگاه گوگل پلی بازطراحی شد
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

گوگل اخیرا بسیاری از اپلیکیشن های تولیدی اش را بروزرسانی کرده و ما نیز برخی از آن ها در بخش گویا اپ برایتان منتشر کردیم. اما حالا این شرکت نسخه تحت وب فروشگاه گوگل پلی را نیز مورد بروزرسانی قرار داده. در این بروز رسانی بازطراحی اندکی صورت گرفته. بنظر میرسد بروزرسانی نسخه تحت وب این فروشگاه به طور تدریجی انجام می پذیرد. اما افراد زیادی این تغییر را گزارش داده اند.

هنوز و تا به این لحظه سبک طراحی این فروشگاه در نسخه تحت وب با زبان طراحی متریال همخوانی کامل ندارد، اما بخش لیست اپلیکیشن های مشابه تغییر مکان یافته است. در حالیکه قبل از این، بخش اپلیکیشن های مشابه را در زیر توضیحات صفحه اختصاصی هر اپلیکیشن می توانستید ببینید، اکنون این قسمت در سمت راست صفحه قرار گرفته.

به این صورت بخش یاد شده بیشتر در معرض دید مخاطب قرار می گیرد و افراد قادر خواهند بود با این تغییرات صورت پذیرفته، اپلیکیشن های بیشتری را مرور کرده و موارد مورد نیاز خود را بهتر بیابند. سبک جدید طراحی حالتی نرم تر دارد و جابجایی در بخش های مختلف آن آسانتر و نرم تر صورت می گیرد.

هر چند که مد زیادی است زبان طراحی متریال توسط گوگل معرفی شده و این سبک طراحی در اپلیکیشن های این شرکت به طور کامل پیاده سازی شده و حالا تقریبا تمام اپلیکیشن های گوگل با این زبان طراحی آمیخته شده اند، اما نسخه تحت وب فروشگاه گوگل پلی با اینکه تغییراتی داشته همانطور که اشاره کردیم هنوز به طور ۱۰۰ درصد از این سبک طراحی پشتیبانی به عمل نیاورده است. اما انتظار می رود طی هفته های آینده به مرور تغییرات دیگری را در این بخش شاهد باشیم تا به سبک طراحی متریال نزدیک تر شده و در نهایت این زبان طراحی در نسخه تحت وب هم به طور کامل اعمال گردد.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *