با PowerLite آشنا شوید؛ یک فلاش قابل حمل برای تلفن هوشمند شما با قابلیت شارژ کردن موبایل

با PowerLite آشنا شوید؛ یک فلاش قابل حمل برای تلفن هوشمند شما با قابلیت شارژ کردن موبایل
  • 1393/10/28
  • مجتبی
  • 0

PowerLite یک فلاش است که می تواند برای عکاسانی که از تلفن هوشمند خود برای ثبت تصاویر استفاده می کنند نور کافی را در شرایط کم نور ایجاد نماید تا کیفیت عکس های گرفته شده بیشتر گردد. علاوه بر این محصول یاد شده قادر است تا باتری موبایل شما را هم شارژ کند. PowerLite هم یکی دیگر از استارت اپ هایی است که در وب سایت KickStarters اقدام به جمع آوری مبلغ مورد نیازش برای تولید محصول مورد اشاره کرده است. این پروژه کمتر از سه روز است که شروع شده و هدف آن جمع آوری ۶۰ هزار دلار است و در حالیکه کمتر از سه روز دیگر برای جمع آوری کمک های نقدی این پروژه فرصت باقیست توانسته تا کنون ۵۰ هزار دلار کسب کند.

اندازه این دستگاه ۳ اینچ بوده و در آن از ۱۴ عدد جچراغ LED استفاده شده که با وجود ۶۳۰ حفره ی لوله ای خود، قادر است روشنایی ای به اندازه ۴۰ لامپ معمولی را برایتان فراهم کند. البته این نهایت نوری است که می توانید با استفاده از PowerLite ایجاد کنید و امکان کم کردن آن بنا به نیاز وجود دارد. به لطف وجود باتری ۱۶۰۰ میلی آمپرساعتی در این محصول، می توانید با استفاده از آن حتی تلفن هوشمند خود را هم شارژ کنید. دو مدل از این گجت در دسترس است. یکی با کابل Lightning برای آیفون و دیگری با کابل MicroUSB برای دستگاه های اندرویدی مجهز به اندروید ۴/۳ به بالا.

کسانی که به این پروژه مبلغی را کمک کرده اند آن را با قیمت ۱۹ دلار که ۵۰ درصد کمتر از قیمت آن در زمان عرضه است، دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که مبالغ بیشتری کمک کرده اند در آینده نیز از تخفیفات ویژه ای بهرمند خواهند شد. اگر پروژه PowerLite را در فیسبوک و یا توییتر به اشتراک بگذارید مبلغ ۵ دلار برای شما منظور می گردد که می تواند برای خرید PowerLite یا PowerLite Slim از آن استفاده کنید. انتظار میرود تا پول مورد نیاز برای این پروژه طی سه روز باقی مانده، جمع آوری گردد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *