Angry Birds Transformers تجربه جدیدی از بازی انگری بردز

Angry Birds Transformers تجربه جدیدی از بازی انگری بردز
  • 1393/10/29
  • محمد رضایی یزدی
  • 2

همه ما حداقل یکی از قسمت های بازی انگری بردز را دیده ایم و میدانیم که کل داستان، پرتاب پرنده ها از چیزی شبیه تیر و کمان بچه ها به سمت چوب ها، سنگ ها و شیشه ها و نهایتا از بین بردن خوک های موذی است که اینجا و آنجا پنهان شده اند. هر چند اگر این قسمت از بازی انگری بردز نیز همانند سری های قبلی خود از همین سبک پیروی میکرد به اندازه کافی برای دوستداران این بازی جالب و جذاب بود، اما شرکت سازنده آن یعنی Rovio این بار انگری بردز را با سبکی کاملا متفاوت و چیزی شبیه به بازی های حادثه ای عرضه کرده است. شما در این قسمت از بازی به جای پرتاب پرنده ها از تیر و کمان باید با پرنده هایی که شبیه روبات های تبدیل شونده (ترنسفورمرز) هستند بدوید و به سمت خوک هایی که بالای ستون های چوبی، سنگی و شیشه ای ظاهر میشوند شلیک کنید. اگر همیشه موقع بازی انگری بردز با خود میگفتید ای کاش میشد خیلی راحت به سمت سنگ ها و شیشه ها تیراندازی کرد و آنها را از بین برد، باید بگوییم این بازی همان چیزی است که شما میخواهید…

 

Angry-Birds-Transformers-2

 

اگرچه سبک بازی انگری بردز تغییر کرده اما هنوز هم یک نقطه اشتراک با سری های قبلی خود دارد و آن اینکه باز هم باید نقطه ضعف بناهای پیش رویتان را پیدا کنید و دقیقا به همانجا شلیک کنید، حالا فرقی نمیکند این نقطه ضعف یک تکه چوب است یا شیشه. در Angry Birds Transformers گروه دیگری به نام Deceptipigs (خوک های حیله گر) نیز به کمک پرنده ها می آیند، البته هنوز معلوم نیست چرا این خوک ها به همنوعان خود پشت کرده اند!

 

screenshot_4_q90

 

یکی از نقاط عطف Angry Birds Transformers در آن است که شما میتوانید پرنده دیگری را در حین بازی به کمک بطلبید. این پرنده میتواند پرنده ای باشد که یکی دیگر از دوستان تان با آن بازی میکند. در ازای استفاده از این پرنده سکه هایی نیز برای دوست تان ارسال خواهد شد. در واقع یکی از راههای بدست آوردن سکه در این بازی آن است که شخص دیگری از پرنده شما در بازی های خود کمک بگیرد. چیز دیگری که در این سری از بازی انگری بردز جلب توجه میکند فقدان هر گونه نوار انرژی است که میزان سلامتی کاراکترهای بازی را نشان دهد، در عوض اگر ضربات دریافتی شما زیاد باشد صفحه نمایشگر برای چند ثانیه ای حالت مات به خود میگیرد، تکنیکی که شبیه آن در بسیاری از بازی های حادثه ای تیراندازی و حتی شمشیربازی به کار گرفته شده است. شما برای ارتقا یا بازگرداندن سلامتی به پرنده های خود باید از سکه هایی که در حین بازی به دست آورده اید استفاده کنید. هر چقدر بیشتر در بازی پیش بروید قفل پرنده های بیشتری را میتوانید باز کنید. شاید بتوان گفت هدف اصلی بازی هم همین است، یعنی شما باید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید تا به پرنده های جدیدی دست پیدا کنید.

 

screenshot_18_q90

 

هرچند میشود تمام مراحل این بازی را در عبارت “دویدن و رساندن خود به آخر مرحله” خلاصه کرد، چیزی که ممکن است به اعتقاد گروهی نقطه ضعف بازی باشد، اما هنوز هم چیزی از ارزش های انگری بردزی بازی کم نشده است! چون این بازی حال و هوای خاص انگری بردز را حفظ کرده است، حال و هوایی که شاید خیلی از بازی های رایگان فاقد آن باشند.

 

angry-birds-transformers-unlocked-characters

 

پیشنهاد میکنیم اگر از علاقمندان بازی انگری بردز هستید حتما این بازی را یک بار امتحان کنید. شاید Angry Birds Transformers از هر جهت بازی کاملی نباشد اما به قدری جالب هست که بتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

 

Download az Iranapps

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. په چرا نمیره مرحله ی بعد ، همه ی ماموریت هارو میرم بازم نمیره جزیره ی بعدی
    مرحله که تموم میشه شروع به تعمییر مشه و دوباره….

    1. باید پرنده هارو اپدیت کنی تا لولت بالا بره.وقتی لولت بالا بره جزیره های بیشتری برات باز میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *