ممکن است HTC بالاخره ساعت هوشمند خود را عرضه کند

ممکن است HTC بالاخره ساعت هوشمند خود را عرضه کند
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 0

سال گذشته اخبار وشایعات زیادی منتشر شد که حکایت از ساخت ساعتی هوشمند توسط HTC می داد. ابتدا گفته شد که این محصول در قالب سه دستگاه مختلف در نمایشگاه MWC 2014 رنمایی می گردد، ولی اینن اتفاق روی نداد. سپس اخباری به بیرون درز پیدا کرد که بیان می داشت ساعت یاد شده گرد خواهد بود.

اما حالا شایعه ای جدید اعلام کرده که این دستگاه در ماه سپتامبر از راه می رسد و طی رویدادی مخصوص توسط HTC معرفی می شود. چندی پیش هم تصویری که گفته می شد به صورت تصادقی منتشر شده اما حقیقت نداشت و هیچ ابزار پوشیدنی ای معرفی نگردید. لو دهنده معروف EvLeaks اعلام کرده بود که اچ تی سی برنامه ای دارد تا در حوزه ابزارهای پوشیدنی وارد رقابت با سامسونگ و موتورولا شود.

جدیدترین اخبار مربوط به مراسم HTC چند روز پیش منتشر شد و ما در گویا آی تی آن را برایتان منتشر کردیم. در این خبر یک تصویر مرموز وجود داشتکه عبارت Utopia in progress بر روی آن نوشته شده بود. احتمالا با اینکار HTC خواسته به صورت زیرکانه ای بگوید که باید منتظر یک محصول جالب باشیم.

بنابه اعلام بلومبرگ شرکت مورد بحث علاوه بر معرفی نسل جدید تلفن هوشمند پرچمدار خود، از ساعت هوشمند تولیدی اش نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین از انجا که HTC در ماه گذشته خبری مبنی بر همکاری با چند شرکت فعال ورزشی را داده بود بنظر می رسد شاهد هم محصول مورد بحث جدید، یک ابزار مربوط به سلامت باشد. لو دهندگان بلومبرگ هنوز دقیقا مشخص نکرده اند که محصول جدید یک ساعت هوشمند خواهد بود یا یک ابزار مربوط به سلامت.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *