مایکروسافت یک تلفن هوشمند/لپ تاپ هیبریدی معرفی خواهد کرد [شایعه]

مایکروسافت یک تلفن هوشمند/لپ تاپ هیبریدی معرفی خواهد کرد [شایعه]
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

پیش از این در مورد دستگاه های هیبریدی شنیده ایم و از چند سال پیش تا کنون محصولات مختلف هیبریدی به بازار عرضه شده است. دستگاه هایی مانند تبلت ها زمانی بکار می آیند که نیاز زیادی به صفحه کلید نداشته باشید و فقط قصد مطالعه، مرور وب یا تماشای فیلم و مواردی از این قبیل را داشته باشید. اما هنگامی که بخواهید یک متن بنویسید یا سندی را تنظیم نمایید، قطعا نیاز به یک صفحه کلید را بیشتر حس خواهید کرد و اینجاست که لپ تاپ ها گزینه های بهتری بحساب می آیند.

حالا خبر رسیده که مایکروسافت در حال کار بروی یک دستگاه ترکیبی که تلفن هوشمند-لپ تاپ هیبردی است. اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از شکل ظاهری این دستگاه در دسترس نیست. این خبر بر اساس گزارشی که وب سایت The Information منتشر نموده، شایعه شده است. بخشی از متن گزارش یاد شده را در ادامه مطلب می خوانیم. با گویا آی تی همراه باشید.

«مایکروسافت برنامه ای برای معرفی یک سخت افزار جدید دارد. این محصول به بنظر می رسد یک دستگاه ترکیبی تلفن هوشمند-لپ تاپ هیبریدی باشد که این شرکت قصد دارد آن را برای بازارهای مصرف عمومی عرضه نموده و آینده را از هم اکنون در اختیار مشتریان بگذارد.»

متاسفانه همانطور که اشاره نمودیم هنوز هیچ تصویری از شکل و ظاهر این دستگاه منتشر نشده و بنابر این نمی توان در مورد ظاهر آن در این لحظه نظری دارد. همانند آنچه در مورد دستگاه های ترکیبی لپتاپ/تبلت وجود دارد که اساسا این دستگاه یک لپ تاپ است که می توانید از صفحه نمایش لمسی آن به عنوان تبلت نیز استفاده کنید، در مورد این محصول جدید هم احتمالا وضعیت به همین شکل است.

البته قطعا می توان در مورد این دستگاه اینگونه بیان کرد که یک محصول کوچک باشد و مجهز به صفحه کلیدی که قابلیت جمع شدن یا چرخش را دارد و نیز باید قدرتش به اندازه یک رایانه باشد تا بتواند از پس اجرای ویندوز ۱۰ بر بیاید. تنها نظری که می توان در مورد شکل این دستگاه بیان کرد تصویری است که در بالای این مطلب قرار داده شده ولی تا زمانی که دستگاه یاد شده توسط مایکروسافا معرفی نشود قطعا نمی توان نمای آن را تایید کرد. احتمال دارد یک بازطراحی از طرح فوق باشد و شاید هم خیر.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *