Mugen یک باتری ۶۶۴۰ میلی آمپرساعتی برای گلکسی نوت ۴ عرضه کرد

Mugen یک باتری ۶۶۴۰ میلی آمپرساعتی برای گلکسی نوت ۴ عرضه کرد
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

سامسونگ با تولید سری نوت، دسته جدید به تلفن های هوشمند افزود که فبلت ها نامیده می شوند. از آنجا که فبلت های از صفحه نمایشی بزرگ نسبت به تلنف های هوشمند بهره می برند به طبع از باتری بیشتری هم استفاده می کنند. گلکسی نوت ۴، در واقع نسل چهارم فبلت های سامسونگ است. کاربرانی که این محصول را در اختیار دارند و نیاز به باتری بیشتری دارند بد نیست نگاهی محصول تولید شده توسط Mugen بیاندازند که یک باتری اضافه برای این فبلت است.

این باتری به صورت یک قاب محافظ ساخته شده به طوریکه علاوه بر اضافه نمودن ۶۶۴۰ میلی آمپرساعت به عمر باطری شما، محافظت از آن را هم بر عهده می گیرد. لازم به ذکر است که گلکسی نوت ۴ خود مجهز به یک باتری ۳۲۲۰ میلی آمپرساعتی است. باتری تولید شده ی Mugen قادر است به صورت معمول یا با شارژر های بی سیم شارژ شود و قیمت آن فقط و فقط ۸۹ دلار است!

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

dddd

گفته شده که باتری مورد بحث که با نام HLI-N910XL عرضه شده قادر است تا ۲/۰۶ مرتبه، فبلت گلکسی نوت ۴ را شارژ کامل نماید. این باتری به نظر رقیب خوبی برای باتری اضافه  Zerolemon که ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی است و برای گلکسی نوت ۴ عرضه شده می تواند باشد، زیرا کوچکتر است و ظاهر آن هم بسیار خوب است.

البته نا گفته نماند که در تست باتری وب سایت معتبر GsmArena تلفن هوشمند یاد شده توانسته ۸۷ ساعت دوام بیاورد که این زمان بسیار خوب ارزیابی می گردد. اگر به خرید باتری مورد بحث علامند شده اید می توانید آن را با قیمت ۸۹ دلار از طریق این لینک سفارش دهید.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *