اهمیت محتوای سایت در ارتقای کسب و کار و تجارت اینترنتی

اهمیت محتوای سایت در ارتقای کسب و کار و تجارت اینترنتی
  • 1393/11/1
  • ندا حسینی
  • 0

کلام که دربرگیرنده واژه هاست اولین گام برای برقراری ارتباط است و این موضوع در ارتباطات فضای مجازی نیز صادق است. زیباترین فضاهای اینترنتی هم بدون کلام خالی از ارزش است. این کلام در دنیای مجازی ، محتوا گفته میشود. ندا حسینی مدیر عامل ویکی محتوا با اشاره به این موضوع در گویا آی تی می گوید: با توجه به نقش محتوا برای هر وب سایت و کم رنگ بودن این قضیه در کشور شرکت ویکی محتوا از کارشناسان تولید محتوا مجموعه ای را تشکیل داده است تا متمرکز بر محتوای سایتها سبب ارتقای جایگاه سایتها در بین کاربران و موتورهای جستجو شود، در واقع این کاربران هستند که با بازدید از یک سایت و استقبال از محتوای آن، سایت را به برترینها در نتیجه موتورهای جستجو می رسانند در نتیجه هدف ما از بهینه سازی هر سایت برای موتورهای جستجو که سئو گفته می شود بهینه سازی محتوای هر سایت است که این بهینه سازی محتوا علمی است که نیاز به آموزش دارد و شاید در نظر اول از دید بسیاری از کاربران اینترنت ساده به نظر بیاید اما پس از آموزشهایی که ما از امروز در گویا آی تی که جامع ترین مجله علم و فناوری در فضای مجازی است در زمینه بهینه سازی محتوا خواهیم داد، متوجه بسیاری از نکات خواهید شد که قبلا به آن توجه نمی کردید و در واقع علت عدم پیشرفت سایتتان در نتیجه موتورهای جستجو را نمی دانستید زیرا تمام این فوت و فن ها و نکات بهینه سازی برای موتورهای جستجو حائز اهمیت است. در واقع با فراگیری این علم می توانید یک وبسایت حرفه ای داشته باشید و در عصر ارتباطات رقابت کنید و تواناییهای خود را عرضه کنید.

در تامین محتوای سایت آشنایی با قانونها و الگوریتمهای موتورهای جستجو اولین قدم است، زیرا اگر خلاف جهت جریان آب شنا کنید هیچگاه به مقصد نخواهید رسید. پس کاملا هوشیار عمل کنید. درباره تولید محتوا خوب است بدانید که موتورهای جستجو از جمله گوگل اصلا ارزشی برای محتوای کپی شده و بی کیفیت قائل نیست و شما با چنین محتوایی علاوه بر اینکه نمره مثبتی نمی گیرید، منفی نیز خواهید گرفت. نکته اینجاست که خیلی از دارندگان سایت نویسندگان خوبی نیستند و همیشه در تولید محتوای منحصر به فرد دچار مشکل می شوند، در اولین گام ما در گویا آی تی به شما آموزش خواهیم داد که چطور مطلب دست اول تولید کنید تا در آموزشهای بعدی روی مطلب تولیدی شما برای سئو قوانینی اعمال کنیم.!

چنانچه مشتاق به رقابت تجاری در عرصه مجازی هستید در خبرنامه گویا آی تی عضو شوید و با آموزشهای ما در گویا آی تی همراه باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *