HP دو تبلت جدید ۱۲ و ۸ اینچی معرفی کرد

HP دو تبلت جدید ۱۲ و ۸ اینچی معرفی کرد
  • 1393/11/1
  • مجتبی
  • 0

دو تبلت جدید اندرویدی توسط HP معرفی شد. HP Pro Slate 12 صفحه نمایشی ۱۲/۳ اینچی دارد که با محافظ صفحه گوریلا گلس ۴ پوشیده شده و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می دهد. چگالی پیکسلی این محصول ۱۶۳ppi است و نسبت تصویری آن ۴ به ۳ است. این نسبت تصویری در قیاس با سایر تبلت های اندرویدی موجود که اکثرا ۱۶ به ۹ هستند، تفاوت دارد. اما در دل این دستگاه یک پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ به عنوان مغز متفکر آن عمل می نماید. در جلو این تبلت نیز یک بلندگوی دوگانه و محل قلم قرار دارد.

قلم یاد شده به شما اجازه می دهد تا بر روی صفحه تبلت همانند کاغذ بنویسد و یا طراحی کنید. با HP Folio هم می توانید متون خود را بر روی کاغذ نوشته و سپس آنها را به تبلت منتقل کنید. این تکنولوژی از ۴ میکروفون بر روی سطحی که برای صداهای با فرکانس بالا تنظیم شده استفاده می کند. HP در واقع اولین شرکتی است که از این فناوری استفاده کرده در حالیکه کوالام آن را ابداع نموده.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

With-the-HP-Folio-case-and-the-Duet-pen-things-you-write-on-paper-can-be-transferred-to-the-tablet

شرکت مورد بحث همچنین یک تبلت ۷/۹ اینچی اندرویدی دیگر هم تولید کرده که HP Pro Slate 8 نام دارد. رزولوشن صفحه این دستگاه ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل است که با آیپد مینی ۷/۹ اینچی برابری می کند. محافظ صفحه گوریلا گلس ۴ نیز برای محافظ از صفحه نمایش در برابر خط و خش بر روی آن قرار گرفته. با توجه به اندازه و رزولوشن صفحه چگالی پیکسلی آن 326ppi است.

هیچ یک از دو تبلت یاد شده هنوز در فروشگاه آنلاین HP قرار نگرفته اند، اما ما می دانیم که قیمت HP Pro Slate 12 توسط این شرکت ۵۶۹ دلار تعیین شده درجالی که HP Pro Slate 8 قیمتی ۴۴۹ دلاری دارد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *