تصاویر جدید از پرچمدار آینده HTC به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر جدید از پرچمدار آینده HTC به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/1
  • مجتبی
  • 0

این روزها لو دهندگان مختلف انواع و اقسام خبرها را راجع به گجت های تولیدی شرکت ها منتشر می کنند و ظاهرا HTC اولین قربانی نمایشگاه MWC شده که محصول جدیدش که قرار بود در نمایشگاه مورد اشاره رونمایی گردد، تصاویرش منتشر شده اند.همانطور که در شایعات قبلی خدمتتان عرض کردیم، نام پرچمدار جدید HTC به احتمال زیاد M9 یا Himia خواهد بود. با توجه به اینکه تصاویر لو رفته توسط اولین کسی که آنها را منتشر کرده حذف شده اند، می توان انتظار داشت که احتمالا این تصاویر واقعا متعلق به دستگاه یاد شده هستند. البته تعداد زیادی سایت و وبلاگ همچنان در جال انتشار این تصاویر هستند.

دوربین کمی ظاهرا بزرگتر شده است که ما را به یاد M8 Prime می اندازد. اما نسبت به آن از بدنه ای باریک تر بهره می برد و حتی ما را به یاد Huawei Ascend Mate 7 هم انداخت. اگر این تصویر واقعی باشد، پس قطعا HTC یک تعدیل سازی خوب را انجام داده. ممکن است برخی انتظار امکان بزرگنمایی اپتیکال و یا سنسوری قوی تر را برای دوربین دستگاه جدید اچ تی سی داشته باشند.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

HTC-One-M9-alleged-leak-2

بر اساس تصویری که از جلو این محصول منتشر شده می توان دریافت که نوار مشکلی رنگ قاب در بالای دستگاه اکنون وجود ندارد اما بلندگوهای BoomSound همچنان با همان زبان طراحی گذشته حضور دارند. سنسور نزدیکی، و دوربین جلو نیز ظاهرا تغییر اندازه داشته اند که بسیار خوب انجام شده. بر اساس شنیده ها و اخباری که رسیده دروبین جلو دستگاه از الترا پیکسل بهره میبرد که باعث می شود بتوان تصاویر سلفی بزرگتری را ثبت نمود.

بلومبرگ هم اخیرا گزارش داده که دوربین اصلی دستگاه در پشت ۲۰ مگاپیسکلی خواهد بود و خوشبختانه این لنز ساخت شرکت سونی و مشابه همان لنزی است که در Xperia Z3 بکار رفته. پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ و رابط کاربری Sense نسخه ۷ از دیگر مشخصات احتمالی دستگاه یاد شده هستند.

در هر حال نمی توان بازهم به تصاویر منتشر شده کاملا اطمینان کرد. ولی مسلما می توان تا زمان رونمایی رسمی نسل جدید پرچمدار HTC صبر نمود تا حقیقت را در بیابیم.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *