اپلیکیشن توییتر برای ویندوزفون با امکانات جدید بروزرسانی شد

اپلیکیشن توییتر برای ویندوزفون با امکانات جدید بروزرسانی شد
  • 1393/11/1
  • مجتبی
  • 1

اگر با گویا آی تی همراه بوده باشید، حتما می دانید که طی روزهای اخیر چندین اپلیکیشن محبوب برای ویندوزفون بروزرسانی شده اند. توییتر چندین ماه قبل اولین بروزرسانی اپلیکیشن سرویس خود را برای ویندوزفون عرضه کرد اما تغییرات بزرگی در آن دیده نمی شد. به هر حال نسخه ویندوزفونی اپلیکیشن توییتر اکنون به شما نشان می دهد که می توانید ویژگی هایی همانند نسخه های اندروید و ios داشته باشید. تا کنون امکان ارسال تصاویر متحرک Gif در این اپلیکیشن برای ویندوزفون وجود نداشت و اکنون این امکان اضافه شده و کاربران می توانند از این قابلیت بهره ببرند.

تغییر بزرگ دیگری که در این بروزرسانی صورت گرفته یکپارچه شدن این اپلیکیشن با بخش People Hub پلتفرم مایکروسافت است که به کاربران اجازه می دهد کاربرانی که در توییتر دنبال کرده اند را بتوانند به مخاطبان خود اضافه کنند.

البته لازم به ذکر است که موارد بروز شده در توضیحات اپلیکیشن توییتر در فروشگاه ویندوزفون هنوز ثبت نشده، و تغییر بزرگ دیگری هم در این نسخه دیده نمی شود. این بروزرسانی به صورت خودکار برای همه کاربران در یک زمان عرضه خواهد شد اما آنهایی که می خواهند اپلیکیشن مورد بحث را همین الان دانلود کنند می توانند از طریق فروشگاه اپلیکیشن های ویندوزفون اینکار را انجام دهند.

برای دانلود اپلیکیشن توییتر ویندوزفون بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

wpstore

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. salam.
    man taze windows e gushimo be 10 update kardam o app ro dl kardam
    vali log in nemishe o error connection mide
    lotfan raahnamai konin mamnoon

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *