دایرکس ۱۲ موجب بهبود ۵۰ درصدی عملکرد گرافیکی PC و XBOX ONE می شود

دایرکس ۱۲ موجب بهبود ۵۰ درصدی عملکرد گرافیکی PC و XBOX ONE می شود
  • 1393/11/2
  • نادر عظیمی
  • 0

طی رویداد ویندوز ۱۰ روز گذشته شرکت مایکروسافت ،آقای فیل اسپنسر مدیرعامل بخش اکس باکس این شرکت همانطور که پیش از این گفته شده بود درباره دایرکس ۱۲ توضیحاتی داده است.

پیش از این رویداد بسیاری از سازندگان بازی گفته اند دایرکس ۱۲ پتانسیل عظیمی در بهبود توسعه بازی برای PC,XBOX ONE و سایر پلتفرم ها ارائه خواهد و داد حال فیل اسپنسر با توضیحات خود در رویداد ویندوز ۱۰ این موضوع را تایید کرد.

طبق گفته فیل اسپنسر قدرت بیشتر دایرکس ۱۲ برای بازیهای ویندوز ۱۰ بوده و بنابراین دایرکس ۱۲ تماما به PC اختصاص دارد. وی بیان کرد توسعه دهندگان بازی با دایرکس ۱۲ بهینه سازی بهتری انجام داده و شاهد عملکرد خوبی بین GPU و CPU خواهند بود.

علاوه بر این فیل اسپنسر اظهار داشت دایرکس ۱۲ بهبود ۵۰ درصدی را برای عملکرد گرافیکی PC و XBOX ONE به همراه دارد. همچنین دایرکس ۱۲ برای تلفن های همراه نیز بسیار مفید است. زیرا دایرکس ۱۲ موجب می شود تا تلفن های همراه در هنگام بازی ۵۰ درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به قبل داشته باشند.

درنهایت فیل اسپنسر نشان داد که موتورگرافیکی Unity Engine از دایرکس ۱۲ پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت برنامه ریزی کرده تا دایرکس ۱۲ را در اواخر سال ۲۰۱۵ راه اندازی کند تا قدم جدیدی در عرصه گرافیک بازیها بردارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *