Mega از سرویس چت تصویری خود رونمایی کرد

Mega از سرویس چت تصویری خود رونمایی کرد
  • 1393/11/2
  • مجتبی
  • 0

شرکت نیوزلندی فضای ذخیره ابری Mega از سرویس چت تصویری خود با نام MegaChat رونمایی کرذ. این سرویس به صورت کاملا رمزنگاری شده و امن صورت می گیرید.

در اواخر ماه سپتامبر بود که Kim Dotcom موسس سرویس Mega اعلام نمود که قصد دارد وارد حوزه سرویس تماس های صوتی شود که البته تمرکز سرویس مورد اون بر روی امنیت خواهد بود. حالا خبر رسمی شروع به کار MegaChat توسط این شرکت اعلام شده و از هم اکنون نسخه آزمایشی آن قابل استفاده است. در توییتی که توسط موسس Mega منتشر شده اینگونه آمده:

«ما قصد دارید MegaChat را گام به گام پیش ببریم. امروز سرویس تماس تصویری آماده شده و چت متنی و صوتی و کنفرانس نیز به زودی اضافه خواهند شد.»

هم اکنون شما می توانید با استفاده از سرویس مذکور، تماس های تصویری زنده برقرار کنید و گفتگوی متنی، کنفرانس و چت صوتی نیز در حال حاضر در دست توسعه هستند. همچنین این سرویس با فضای ذخیره ابری Mega یکپارچه شده که امکان رمزنگاری کلیه اطلاعات را بر بستر این سرویس فراهم آورده است. در توییتی دیگر از Kim Dotcom وی این جمله را بیان کرده:

«سرویس MegChat به شما امنیت را میبخشد. اگر توانستید هرگونه مشکلی را بیابید، آن را به ما گزارش دهید تا رفع کنید و علاوه بر این جایزه بگیرید. از کمک شما متشکریم.»

در حالیکه MegaChat به گفته موسس آن تجربه امنیت ارتباطات یک-به-یک را به کاربران می دهد، سرویس های رقیبی چون اسکایپ بارها به شنود توسط سازمانهای مختلف متهم شده اند که این می تواند یک برگ برنده برای MegaChat باشد.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *