روزنگار: امکان ترجمه توییت ها به توییتر افزوده؛ اما چیزی حل نشد!

روزنگار: امکان ترجمه توییت ها به توییتر افزوده؛ اما چیزی حل نشد!
  • 1393/11/3
  • نادر عظیمی
  • 0

اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید امروز با گویا آی تی و اخبار مربوط به حوزه فناوری و بازی های ویدئویی همراه باشید؛ در این مطلب سعی شده مهم ترین آن ها به صورت خلاصه تقدیم حضور شما خوبان شود. پس با گویا آی تی همراه باشید.

امروز با خبری درباره اضافه شدن امکان ترجمه توییت ها به توییتر با پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد، اما نکته ای که باز حالت افسوس را به چهره های ما برگرداند مشکلات این سرویس بود. همانطور که می دانید شبکه اجتماعی توییتر با محدودیت در ایران مواجه است و این محدودیت ها با استفاده از یک ترفند حل شدنی است اما چیزی که مشکل ساز است سرور های سرویس دهنده همان ترفند هاست. بنا به همین دلیل شما نمی توانید متون های خارجی را ترجمه کنید. این در حالی است که این سرویس برای متون فارسی میسر است! بگذارید جور دیگر عرض کنم، شما توییت های به زبان فارسی را می توانید ترجمه کنید، اما امکان استفاده از این سرویس برای زبان های انگلیسی و … میسر نیست. امیدواریم مشکلات شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر که جزو قدیمی ترین و پایبند ترین به قوانین شبکه های احتماعی می باشد به زودی حل شود. اما در ادامه نگاهی مختصر داشتیم به گزیده ای از اخباری که امروز منتشر شدند. با ما همراه باشید.

twitter


گزیده ای از اخبار تکنولوژی:

بعد از آن ترافیک عظیم خبری مایکروسافت، امروز ترافیکی در کار نبود و جاده ها در حالت عادی خود به سر می بردند. در ادامه به چند خبر پرداخته ایم که مخلوطی از اخبار روز گذشته و امروز می باشند.

کارت گرافیک  GeForce GTX 960 را تنها با ۱۹۹ دلار بدست آورید!

Nvidia در روزی که گذشت اطلاعاتی از آخرین کارت گرافیک خود که در سطح متوسط می باشد با نام GeForce GTX 960 را منتشر کرد. اطلاعاتی که در آن به قیمیت ۱۹۹ دلاری آن و امکاناتی که این محصول دارد اشاره می کند. شاید جالب باشد بدانید که این محصول تنها نیمی از قدرت GeForce GTX 980 را به نمایش خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید به اینجا مراجعه کنید.

nvidia-geforce-gtx-960-640x400

نت ۵۰ گیگابایت بر ثانیه در انگلستان تا سال ۲۰۲۰!

۹۹ درصد ما ایرانی ها از یک مشکل بزرگ رنج می بریم. مشکلی که در ۹۹ درصد کشور ها به خاطره تبدیل شده است اما همچنان در ایران به عنوان یک بحران جدی به حساب می آید. بله درست حدس زدید؛ اینترنت. وسیله که در این دوره و زمانه به عنوان قطب اصلی انجام فرایند های مختلف تبدیل شده است. شاید جالب باشد بدانید که مسئولان کشور انگلستان می خواهند تا سال ۲۰۲۰ میلادی نسل پنجم اینترنت را در این کشور به صورت عمومی در دسترس مردم قرار دهند. شاید برایتان جالب باشد که این سرعت کمی برابر است با سرعت اینترنت ماهواره ای. اینترنتی که استفاده از آن در ایران ممنوع است که دلیل آن هم کاملاً مشخص است، هک نشدن و لو نرفتن اطلاعات. این در حالیست که در بیشتر کشور های دنیا چنین چیزی آزاد است، اما در مقابل چنین آزادی طی چند سال اخیر ما با خبر های مرتبت با هک های عظیم رو به رو بودیم که بیشتر آن ها به همین مسئله ارتباط پیدا می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

5gintheuk

Zenfone 2 معرفی شد

کمپانی ایسوس امروز از جدید ترین محصول خود بنام Zenfone 2 پرده برداری کرد. گوشی هوشمندی که ۵٫۵ اینچ دارد و از ۱۳ مگاپیکسل قدرت تصویر برداری بهره می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.


گزیده ای از مقالات:

بررسی تخصصی HTC Desire EYE؛ تلفن هوشمندی برای سلفی بازها

در اوایل امروز مقاله ای مبتنی بر بررسی گوشی هوشمند HTC Desire EYE منتشر شد. بررسی که در آن به ریز ترین نکات مثبت و منفی این محصول پرداخته شده است. قسمتی از این نوشته: “چند ماه پیش شرکت HTC از تلفن هوشمندی با نام Desire EYE رونمایی کرد. ابن روزها بازار عکس های سلفی یا همان خودنگاره بسیار داغ است و شرکت یاد شده نیزاین فرصت را غنیمت شمرده و دستگاهی مخصوص را آماده کرده. این تلفن هوشمند مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو است. البته فقط دوربین جلو قوی نیست که می تواند از مشخصات خاص این دستگاه…”


مطالب دیگر:

Mega از سرویس چت تصویری خود رونمایی کرد

برخی از مشخصات ساعت صفحه گرد سامسونگ مشخص شد

عمرباتری ساعت هوشمند اپل؛ ۵ ساعت کار مداوم و ۱۹ ساعت استفاده معمول

احتمال معرفی اولین دستبند سلامتی htc در کنار پرچمدار این شرکت

بنچمارک پردازنده گرافیکی Adreno 430 انجام شد

Dropbox بالاخره به ویندوزفون آمد

ال جی در سال گذشته ۵۹.۹ میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است


ورزش نگار امروز را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *