هواوی دستگاه جدیدی را در رویداد MWC 2015 در 1 مارس معرفی می کند

هواوی دستگاه جدیدی را در رویداد MWC 2015 در 1 مارس معرفی می کند
  • 1393/11/3
  • مبين
  • 0

هواوی در ابتدا شرکت بسیار مشهوری نبود اما اکنون دستگاه های هوشمند آن به قدری محبوبیت پیدا کرده است که همه طرفداران آن برای ارائه محصولات جدید این شرکت لحظه شماری می کنند.

هواوی همیشه دسیتگاه های پر قدرت را با قیمتی ارزان ارئه می دهد که یکی از علت های محبوبیت آن می تواند همین باشد البته هواوی جنس باکیفیتی را برای خریداران به ارمغان می آورد.

شرکت هواوی اعلام کرد که در طی برگذاری رویداد کنگره جهانی موبایل 2015 در روز یکشنبه 1 مارس دستگاه هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. این کمپانی یک روز قبل از شروع MWC 2015 در همان مکان دستگاه جدید خود را در ساعت 3:00 بعد از ظهر تا 4:30 بعد از ظهر در یک رویداد مطبوعاتی معرفی خواهد کرد.

huawei-ascend-mate

 

با این حال هنوز هیچ اسمی از هیچ دستگاهی توسط این شرکت آورده نشده است. اما خوب انتظار می رود که یک گوشی هوشمند پر قدرت را با کیفیت بالا ارائه دهد. علاوه بر این اعلام شده است که این تنها محصول هواوی در MWC 2015 نخواهد بود و محصولات جدید و خلاقانه ای را به نمایش خواهد گذاشت.

اینگونه که پیداست امسال هواوی درخشش خوبی را کنگره جهانی موبایل خواهد داشت ما هم انتظار معرفی دستگاه های جالب و تازه را از این شرکت داریم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ هواوی امسال در MWC 2015 چگونه عمل خواهد کرد.

top news

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *