با میز هوشمند ۲۹۹۰ دلاری Stir آشنا شوید

با میز هوشمند ۲۹۹۰ دلاری Stir آشنا شوید
  • 1393/11/3
  • مجتبی
  • 0

این روزها در دنیای تکنولوژی هر لحظه شاهد هوشمند شدن وسایل زندگیمان هستیم. تلفن های هوشمند، خانه های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و بسیاری دیگر. اما حالا حتی میز هوشمند هم تولید شده! اولین چیزی که در مورد این محصول توجهات را جلب می کند قیمت آن است که ۲۹۹۰ دلار برای یک میز خیلی زیاد است حتی اگر آن میز هوشمند باشد.

اما شرکت سازنده این میز کار بسیار جالبی انجام داده که باعث می گردد میز هوشمند عادت نشستن و مطالعه شما را یاد بگیرد. این مورد برای شرکت هایی که می خواهند بازده کارمندانشان را ارزیابی کنند می تواند بسیار مفید باشد. زیرا یکی از موارد مهم در انجام کارهای اداری روش پشت میز نشتن و انجام فعالیت بر روی آن است. اما اگر قیمت این محصول شما را متعجب کرده بد نیست بدانید یک مدل دیگر از این میز هوشمند با قیمت ۳۹۹۰ دلار یعنی ۱۰۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی را ساخته است.

اندازه هر دو مدل یاد شده ۳۰ در ۶۰ اینچ است. طراحی میز گران قیمت تر به صورت شفاف است اما مدل ارزانتر طراحی به صورت الگوهای تصویری است. اگر چه در ساخت این میزها از تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته استفاده شده اما باز هم برای یک میز قیمت زیادی دارند و در حال حاضر بنظر کالایی لوکس می آیند. مدل ارزانتر M1 و مدل گرانتر F1 نامگذارید شده اند.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *