ورزش نگار؛ از شکست تیم های ژاپن و ایران تا صعود امارت و عراق

ورزش نگار؛ از شکست تیم های ژاپن و ایران تا صعود امارت و عراق
  • 1393/11/3
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

حذف ژاپن در ضربات پنالتی/ امارات به نیمه نهایی رسید

۱۳۹۳۱۰۲۶۰۰۰۲۱۰_PhotoA

پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش، دو تیم مساوی شدند و در ضربات پنالتی اماراتی ها ژاپن را حذف کردند. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


گزارش تصویری از بازی ایران و عراق

irn_irq_ac15_qf_iran_group_230115

یک گزارش تصاویری جذاب از گویا ورزش از دیدار تیم فوتبال کشورمان با تیم فوتبال عراق. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


بچه ها متشکریم / شیرهای زخم خورده در دام روباه استرالیایی

۱۳۹۳۱۱۰۳۱۰۴۹۵۸۸۰۶۴۵۷۳۷۵۳

سر انجام بازی تیم فوتبال کشورمان با تیم فوتبال عراق انجام شد و پس از ۱۲۰ دقیقه جدال نفس گیر، ضربات پنالتی حکم حذف ایران را توسط عراق امضا کردند و تیم کشورمان این بازی را به عراق واگذار کرد. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


رئال مادرید ثروتمند ترین باشگاه جهان

JRJGIFGYCTSHJUMIANDLTCUFSYWCDM

گرانترین باشگاه های فوتبال جهان را می شناسید؟ موسسه دلویت  انگلستان اخیرا لیستی از گران قیمت ترین باشگاه های حاضر در جهان را معرفی نموده که رئال مادرد از اسپانیا رتبه اول را به خود اختصاص داده است. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


کروش در کنفرانس مطبوعاتی : داور امشب راحت می خوابد؟

۱۳۹۳۱۱۰۳۱۳۲۸۰۸۹۳۴۵۷۴۵۹۳

مسلما پس از هر دیداری نوبت به کنفرانس مطبوعاتی می رسد. کارلوس کروش سرمربی تیم فوتبال کشورمان با ناراحتی داور میدان را عامل اصلی باخت تیم ایران دانسته است. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


آرسن ونگر : لیگ جزیره تماشایی ترین و جذاب ترین لیگ است

e27d8cd4-66b6-4e90-8c33-f5df5094047e

قعطا لیگ فوتبال باشگاه های انگلستان جز پر مخاطب ترین مسابقات فوتبالی دنیاست و اخیرا آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال اعلام کرده که تماشاچی زیاد به منابع مالی باشگاه ها وابستگی زیادی دارد. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


حاشیه های بازی تیم فوتبال ایران و عراق

۱۳۹۳۱۰۳۰۰۰۰۰۹۳_PhotoA

همانطور که انتظار می رفت و از قبل مشخص بود تعداد هواداران ایرانی بیشتر بود ولی با اینحال خیلی ها ترجیح دادند بازی را خارج از استادیوم مشاهده کنند و این در حالی است که درهای استادیون باز بودند. هواداران عراق هم در بیرون از استادیوم سرو صدای زیادی به پای کرده بودند. متن کامل این خبر را در گویاورزش بخوانید.


و این بود ورزش نامه امروز و عنوان و خلاصه مهمترین رویدادهای ورزشی امروز از گویا ورزش که تقدیم حضورتان شد. مانند همیشه برای مشاهده اخبار بیشتر و کامل تر به وب سایت گویا ورزش به نشانی www.gooyavarzesh.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *