اکنون نزدیک به ۱/۳ میلیارد تلفن همراه در چین وجود دارد

اکنون نزدیک به ۱/۳ میلیارد تلفن همراه در چین وجود دارد
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

همه می دانیم که چین پرجمعیت ترین کشور جهان است و تعداد مردمی که در این کشور زندگی می کنند بیش از یک میلیارد نفر است. بنظر میرسد در این کشور یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون دستگاه موبایل  وجود دارد. این اطلاعات کاربران فعال کشور یاد شده را در ماه گذشته نشان می دهد.

بنابر این آمار تولیدکنندگان تلفن های همراه در این کشور قطعا باید به تعداد زیادی از مردم پشتیبانی دهند. البته بازار چین با چنین شرایطی پتانسیل بسیار زیادی دارد و همین علت شاید دلیل این است که چرا امروزه شاهد تلفن های هوشمند مختلفی هستیم که در این کشور تولید می شوند. بر اساس اطلاعات و گزارش موسسه فناوری اطلاعات و صنایع چین یعنی MIIT تقریبا ۹۴/۵ درصد از جمعیت این کشور از تلفن های همراه استفاده می کنند. ضمن اینکه گزارش یاد شده مربوط به اطلاعات بدست آمده تا پایان سال ۲۰۱۴ است.

نیازی نیست بگوییم این مقدار در برابر کل تلفن های هوشمند دنیا چه جایگاهی دارد، اما فکر میکنید چقدر از این جمعیت از موبایل خود استفاده واقعی کرده اند. منظور ما از استفاده واقعی، برقرای تماس و استفاده از موبایل در کار است. در چین فقط ۱۸/۳ درصد از جمعیت این کشور در ماه گذشته از موبایل های خود استفاده واقعی نموده اند و این یعنی نزدیک به ۲۵۰ میلیون نفر! البته انتظار می رود سال آینده باز هم بر تعداد تلفن های همراه چین افزوده شود.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *