برنامه شیائومی برای جذب کاربران آیفون

برنامه شیائومی برای جذب کاربران آیفون
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 1

شیائومی شرکتی است که از آن به عنوان اپل چین یاد می شود. این شرکت هدفش این است که به بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان مبدل گردد. سال گذشته شیائومی توانسته تعداد قابل توجه ۶۱/۱ میلیون تلفن هوشمند بفروش برساند که این قبل از معرفی و عرضه دو محصول جدید این شرکت است که مشخصاتی عالی دارند. تلفن هوشمند Xiaomi Mi Note Pro که قبلا در گویا آي تی در مورد آن برایتان نوشته بودیم، صفجه نمایشی ۵/۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد و پردازنده آن هم ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای است و ضمنا از ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می برد.

شیائومی در حال حاضر برنامه ای دارد که بتوانید کاربران کنونی آیفون را به سمت محصولات جدید خود بکشاند. Mi Note Pro از دو سیمکارت پشتیبانی می کند که یکی میکروسیم و دیگری نانوسیم است و کاربران آیفون می توانند براحتی سیم کارت خود را در این دستگاه قرار داده و از آن استفاده کنند. علاوه بر این صحبت هایی هم در مورد ساخت یک اپلیکیشن برای آیفون به میان آمده که شیائومی با آن قصد دارد امکان همگام سازی آسان و سریع مخاطبین و سایر اطلاعات آیفون به محصولات این شرکت را به کاربران بدهد.

بر اساس مدیر اعلام بخش توسعه مالتی مدیا شرکت یاد شده، به زودی برنامه ای هم برای تعویض گوشی های آیفون ۵اس یا حتی مدل های قدیمی تر برای کاربران فراهم خواهد شد. کسانی هم که آیفون ۶ یا ۶ پلاس خود را بخواهند تعویض کنند، شیائومی به آنها یک دستگاه تلفن هوشمند Mi Note Pro را به رایگان خواهد داد. نکته جالب اینجاست که برنامه یاد شده در سراسر جهان قابل اجراست

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. نمیتونه جاشو بگیره !
    من طرفدار ویندوز فون هستم و طرفداری اپل رو نمیکنم ولی شیائومی دو برابر این سخت افزار هم رو گوشی سوار کنه بازم در برابر iOS 8 شرکت اپل چیزی برای گفتن نداره در کل اپل بیشتر سیستم عاملش طرفدار داره تا گوشیش اگه قرار بود به سخت افزار باشه قبل از اینم گوشی هایی شاخ تر از اپل اومده یکیش لومیا 930 و یا سونی z3 و یا گلگسی نوت 4 و خیلی دیگه ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *