معرفی بازی سریع و خشن ۶ برای اندروید

معرفی بازی سریع و خشن ۶ برای اندروید
  • 1393/11/5
  • مجتبی
  • 0

اگر از علاقمندان به دنیای فیلم باشید، حتما فیلم معروف سریع و خشن که ۶ سری از آن تولید شده و قسمت ۷ آن نیز امسال عرضه می گردد، آشنایی دارید. حالا در دنیای بازی های اندرویدی می خواهیم امروز بازی سریع و خشن ۶ را به شما معرفی کنیم. شما باید در این بازی مانند بیشتر نمونه های مشابه در سبک ماشین سواری، با مسابقات خوب و رانندگی مناسب پول و احترام برای خود کسب کنید. این مسابقات در شهر لندن برگزار می شوند و می توانید با پیوستن به گروه های سریع و خشن، ماموریت هایی مانند سرقت را انجام دهید!

این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همانند بیشتر بازی هایی که آنلاین هستند، پس از مدتی شما را شیفه خود خواهد کرد و دست از آن نمی کشید. همچنین اگر به مهارت رانندگی خود در بازی های اندرویدی اطمینان دارید بد نیست با رانندگان کارآزموده ای که در این بازی حضور دارند مسابقه بدهید تا ببینید در چه سطحی قرار دارید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آي تی باشید.

تمامی ماشین هایی که در فیلم سریع و خشن وجود داشتند در این بازی هم حضور دارند و علاوه بر این می توانید آنها تجهیز کرده و ارتقا دهید. در حالتی که شما ماموریت های سرقتی را انجام میدهید با دزدیدن طلا و سکه می توانید پول بیشتری در این بازی برای خود کسب کنید تا بتوانید ماشین های مورد نظرتان را خریداری کنید یا آنها را ارتقا دهید.

امکان پیوستن به مسابقات آنلاین که شما را به جمع کاربران بسیار زیاد این بازی در سراسر جهان متصل می کند و می توانید با افراد واقعی رقابت نمایید و رتبه خود را بین سایر بازیکنان ببینید. این بازی قابل اجرا در تلفن های هوشمند اندرویدی و نیز تبلت هایی که از کیفیت ۱۰۸۰p پشتیبانی می کنند بخوبی اجرا می گردد. برای دانلود این بازی از ایران اپس بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

noskhe-android----w

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *