ورزش نگار؛ از ترس AFC از رای به ایران تا تنش رئال و بارسلونا

ورزش نگار؛ از ترس AFC از رای به ایران تا تنش رئال و بارسلونا
  • 1393/11/5
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


ای اف سی از اعلام رای به سود ایران می ترسد/ کار به جلسه سوم کشیده شد

ای اف سی از اعلام رای به سود ایران می ترسد/ کار به جلسه سوم کشیده شد

اگر یادتان باشد در ورزش نامه دیروز از امید ایران برای ماندن بازی های جام ملت های آسیا گفتیم. اما ظاهرا سند جدیدی که امروز صبح در جلسه نخست رو شد کار را چنان پیچیده کرده که ای اف سی حتی توان صدور حکم را ندارد. اینکه عراقی ها تخلف کرده اند جای یک شکی ندارد و قطعا انها محروم خواهند شد اما اوضاع ایران چه خواهد شد؟ برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


۲۴ بازیکن به تیم ملی بانوان بزرگسال دعوت شدند

۸۱۲۱۰۰۴۴-۵۷۷۶۰۶۸

تیم فوتبال ملی بانوان ایران بالاخره امروز مشخص شد که از چه افرادی تشکیل شده است. شقاقی امروز لیست ۲۴ نفره خود را برای بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان بانوان مشخص نمود. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


گزارش فیبا از وضعیت بازیکنان ممتاز ایرانی

اخیرا فدراسون بین المللی بسکتبال که با نام فیبا شناخته می شود گزارشی از وضعیت عملکرد تیم ملی بسکتبال کشورمان و دو ستاره آن یعنی صمد نیکخواه بهرامی  و حامد حدادی را مشخص نموده است. صمد نیکخواه بهرامی یکی از برترین های ایران در این بازیها اعلام شده که قصد دارد اشتباهات گذشته خود را جبران نماید. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


یه پایان تلخ ، یه تلخی بی پایان/ رای بر ضد ما صادر شد

۱۳۹۳۱۰۲۵۰۰۰۳۹۶_PhotoA

همانطور که می دانید این جریان شکایت ایران از بازی با عراق به سه جلسه کشیده شد و در پایان باز هم AFC رای را بر ضد ایران داد و ماجرارا به نفع تیم فوتبال کشور عراق رقم زد. حالا بای ملی پوشان ایران دیگر به خانه برگزرند. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


فوتبال ادامه دارد/ برنامه لیگ برتر اعلام شد

ThumbnailHandler

بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از سر گرفته شد. وب سایت سازمان لیگ به تازگی برنامه بازی ها را منتشر نموده است. هفته هجدهم-هفته تکریم مقام رسالت حضرت محمد (ص) رحمت للعالمین و محکومیت توطئه صهیونیستی اسلام ستیزی و توهین به مقام پیامبر خاتم اعلام شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


یک نقره ره آورد کشتی ایران از جام یاریگین

index

همانطور که طرفداران ورزش کشتی اطلاع دارند رقابت های آزاد جهانی کشتی ایوان یاریگین که در روسیه برگزار شده امروز با سه مسابقه با کار خود پایان داد. تیم ایران در این رقابت ها فقط توانست به یک مدال نقره قناعت نماید. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


تنش میان مسئولان دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا

el-clásico-5214

باز هم تنشی جدید بین دو تیم بزرگ رئال مادرید و بارسلونا پیش آمده. البته اینبار این تنش در سطح مدیران این دو باشگاه ایجاد شده و دلیل آنهم حکم محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن به دلیل رعایت نکردن قوانین خرید بازیکنان با سن قانونی است. مسئولات بارسا اعلام کرده اند یکی از عوامل تیم رئال که در فیفا نفوذ بالایی دارد در صدور این حکم نقش داشته است. برای مشاهده متن کامل این خبر به گویا ورزش مراجعه کنید.


و باز هم به پایان ورزش نامه ای دیگر رسیدیم. امیدواریم خبرهای منتخب ورزشی توجه شما را جلب نموده باشد. مثال همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *