نمونه های رندر شده سه بعدی بسیار جالب از آیپد ۱۲ اینچی اپل

نمونه های رندر شده سه بعدی بسیار جالب از آیپد ۱۲ اینچی اپل
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

ما اخیرا در گویا ی تی در مورد آیپد ۱۲ اینچی که اپل قصد تولید آن را دارد صحبت کردیم. انتظار میرود این محصول در بهار امسال از راه برسد. باز هم مانند همیشه قرار است بخش عمده کار در چین صورت گیرد و شرکت معروف Foxcon این آیپد جدید را در خط تولید خود بگنجاند. آقای Martin Hajek یک از طراحان برجسته مدل های سه بعدی، اکنون یک طرح زیبا و جذاب را از آیپد جدید اپل که احتمالا با نام iPad Pro یا iPad Plus خواهد بود ایجاد نموده . بیان کرده این کار را در زمان بیکاری اش انجام داده است. البته طراح یاد شده بر اساس تصاویری که از این محصول قبلا به بیرون درز پیدا کرده ایجاد شده است. بعلاوه همانطور که شایعه شده بود بنظر می رسد احتمالا شاهد حضور قلم استایلوس هم برای این محصول خواهیم بود.

این تبلت ظاهرا قرار است بزرگتر از آیپد ایر های ۲ کنونی باشد که ۹/۷ اینچی هستند ولی انتظار می رود باز هم به همان باریکی و ضخامت تولید شوند. جنس بنده نیز همان آلومینیوم با کیفیت بکار رفته در آیپدایر های کنونی است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

این مورد در واقع یکی از برگ برنده های شرکت اپل در بازار تبلت هاست و به همین دلیل بنظر نمی رسد اپل شرکتی باشد که بخواهد محصولی بی کیفیت و از جنسی بع غیر از آلومینیوم همیشگی بهره ببرد. ضخامت آیپد جدید بین ۶/۹ تا ۷/۵ میلیمتر اعلام شده که این برای خانواده آیپدها یک دستاورد خیلی خوب محسوب می شود. همچنین شنیده ها حاکی از این است که ۴ بلندگو را در ۴ طرف این دستگاه شاهد خواهیم بود.

سایر مشخصات شایعه شده نیز شامل صفحه نمایشی ۱۲/۲ اینچی تا ۱۲/۹ اینچی با رزولوشن بسیار بالاست و اعلام شده که اپل از چیپ A8 خود در این محصول بهره خواهد برد که بزرگترین تفاوت ممکن است در بخش نرم افزاری آن باشد. اگر خاطرتان باشد چندی پیش نیز خبری منتشر شد که اعلام داشت آیپد ایر ۲ از قابلیت چند پنجره ای و تقسیم صفحه نمایش به دو اپلیکیشن در حال اجرا پشتیبانی می کند. این کاری بود که فکر می کردیم اپل در سال گذشته برنامه آن را ریخته و ممکن است حالا برای بکار بردن این قابلیت در iPad Pro/Plus آماده شده باشد یا حتی ممکن است یک تیم از کوپرتینویی ها تصمیم بگیرند نام دیگری در بهار بر روی این دستگاه بگذارند.

در زیر می توانید تصاویر دیگری از این مدل نمونه ببینید.

333

444

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *