اپلیکیشن OneDrive برای ویندوزفون بروزرسانی شد

اپلیکیشن OneDrive برای ویندوزفون بروزرسانی شد
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

فضاهای ابری این روزها طرفداران زیادی دارند چرا که با استفاده از چنین سرویس هایی فایل های شما همیشه و همه جا علاوه بر امنیت در دسترستان خواهند بود. One Drive یکی از سرویس های مایکروسافت است که فضای ابری رایگان به شما اختصاص می دهد. اپلیکیشن این سرویس برای ویندوز فون اکنون بروزرسانی شده و نسخه کنونی آن ۴/۶ است. نسخه جدید تغییراتی در بخش ظاهری مشخصات فایل ها بهمراه داشته و علاوه بر این بسیاری از مشکلات رفع و تعدادی هم بهینه سازی صورت پذیرفته است. OneDrive فایل های شما را نگهداری کرده و دسترسی به آن ها را طریق تلنف هوشمند و رایانه میسر می کند.

همانطور که اشاره نمودیم به کمک این سرویس قادر خواهید بود فایل های خود را حتی در حال مسافرت و در واقع در هر کجای جهان در دسترس داشته باشید. هر زمانی که بخواهید می توانید تصاویر و ویدئوهای خود را در این فضا آپلود نمایید. کافیست یکبار اینکار را انجام دهید و همیشه از داشتن آن لذت ببرید. همچنین می توانید محتوای ذخیره شده خود را از طریق ارسال دعوتنامه هایی با دیگران به اشتراک بگذارید و یا در مورد لینک آن عنوانی نوشته و به صورت فایل ضمیمه آن را برای دوستانتان ارسال کنید. با اپلیکیشن مورد بحث می تونید فایل ها را تغییر نام دهید، آنها را جابجا کنید، هر کدام را که نخواستید حذف کنید و حتی امکان سنجاق کردن پوشه های مورد نظر شما در صفحه شروع تلفن هوشمند هم محیاست. فایل های ذخیره شده در OneDrive را می توانید با سایر نرم افزار ها نیز به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن کاملا رایگان است و می توانید آن را از فروشگاه اپلیکیشن های ویندوزفون دانلود نمایید. حجم اپلیکیشن یاد شده برای ویندوزفون ۵ مگابایت است و بر روی ویندوزفون ۷/۵ و نسخه های بالاتر بخوبی کار می کند. برای دانلود اپلیکیشن OneDrive بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

wpstore

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *